Quale hè Linda Yaccarino, a nova CEO di Twitter, quanti anni hà è ciò chì deve sapè di ella

Cose da sapè nantu à Linda Yaccarino, u novu CEO di Twitter
Cose da sapè nantu à Linda Yaccarino, u novu CEO di Twitter

U CEO di Tesla, Elon Musk, una di e persone più ricche di u mondu, hà numinatu un esecutivu di publicità sperimentatu cum'è CEO di Twitter, u situ di e social media chì hà gestitu da quandu hà compru l'ultimu vaghjimu. Parechje persone si dumandanu quale hè Linda Yaccarino, a nova CEO di Twitter, quanti anni hà, hè maritata ?

Musk hà annunziatu u venneri chì hà assuciatu à Linda Yaccarino cum'è u novu CEO di Twitter basatu in San Francisco, avà chjamatu X Corp. U rolu di Yaccarino sarà principarmenti fucalizza nantu à a gestione di l'operazioni cummerciale di a cumpagnia, è si cuncentrarà in u disignu di u produttu è a nova tecnulugia.

Eccu ciò chì avete bisognu di sapè di Yaccarino.

Quale hè Linda Yaccarino, quanti anni hà, hè maritata ?

Linda Yaccarino hè una dirigente di media americana nata in u 1963. Era capu di vendita di publicità per NBC Universal. U 12 di maghju di u 2023, Elon Musk hà unitu à X Corp. è hà annunziatu chì rimpiazzarà Yaccarino cum'è CEO di Twitter. Yaccarino è a so moglia, Claude Madrazo, anu dui figlioli. Abitanu in Sea Cliff, New York.

Yaccarino, 60 anni, hà travagliatu cum'è esecutivu di publicità per decennii. Hè ghjuntu à NBC Universal in u 2011 cum'è Comcast hà cumpletu a so fusione cù NBC è hà supervisatu l'integrazione di e plataforme di vendita di publicità di e cumpagnie. Quì, u so titulu più recente era presidente, publicità è partenarii di i clienti. Hà supervisatu tutte e strategie di u mercatu è i rivenuti di publicità per l'intera cartera di trasmissione, cable è assi digitale di NBC Universal, per un totale di quasi $ 10 miliardi.

Prima di quessa, hà occupatu diverse pusizioni in Turner Broadcasting System Inc. da 1996 à 2011, cumpresu vicepresidentu è direttore di l'operazioni. Questu hè stata dopu avè occupatu pusizioni di gestione in parechji media.

"Hè un capu di marketing", hà dettu Mark DiMassimo, fundatore è capu creativo di l'agenza di publicità DiGo.

In riferimentu à u so rolu di direttore di marketing, hà aghjustatu: "Parla à u CMO è capisce ciò chì i marketers anu bisognu".

SPUGNA I LIMITI

Yaccarino hà furzatu l'industria di l'annunzii à cambià in parechji fronti, cumpresu l'advocazione di menu fiducia in i valutazioni di Nielsen per a misurazione è l'introduzione di una piattaforma digitale chjamata One Platform, chì facilita l'acquistu di publicità in una varietà di medii diffirenti, per fà megliu. Cumpete per l'annunzii contr'à e cumpagnie di media suciali è e cumpagnie di media tradiziunali.

"Vale da nutà chì anu custruitu una grande squadra chì hà pruduttu assai prudutti innovatori è sustene a crescita chì anu sperimentatu", disse Brian Wieser di a cumpagnia di cunsulenza strategica Madison and Wall. "Stanu spinghje l'industria in tanti fronti, sapete, circannu di fà megliu".

"Prima di tuttu, pensu chì hà da purtà à Twitter una cunniscenza di ciò chì l'annunciatori anu bisognu di vede in quantu à a sicurità di a marca per vultà à a piattaforma", hà dettu Dave Campanelli, direttore d'investimentu di a cumpagnia di compra di media Horizon Media. "Sapi megliu chè qualcunu ciò chì ci vole, è pensu chì a quistione per l'annunciatori è i cumpratori hè, serà liberu di fà tuttu questu o serà tuttu u listessu vechju, u stessu vechju (cù) tuttu? Musk)."

DETTAGLI BIOGRAFICI

Yaccarino serve cum'è presidente di a Task Force Future of Work di u Forum Economicu Munniali. Un graduatu di u 1985 di l'Università Statale di Pennsylvania, vive cù u so maritu, Claude Madrazo, in Sea Cliff, New York. Hanu dui figlioli, Christian è Matteu.