Regolamentu nantu à a Stabbilimentu di u "Sistema Naziunale di Dati Disabilitati" Publicatu in u Gazzetta Ufficiale

Regolamentu nantu à a Stabbilimentu di u "Sistema Naziunale di Dati Disabilitati" Publicatu in u Gazzetta Ufficiale
Regolamentu nantu à a Stabbilimentu di u "Sistema Naziunale di Dati Disabilitati" Publicatu in u Gazzetta Ufficiale

U regulamentu chì determina e prucedure è i principii in quantu à l'emissione di carte d'identità à l'individui disabili è l'istituzione di u Sistema Naziunale di Dati Disabilitati, per esse utilizatu da u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali in u benefiziu di i diritti è i servizii cuncessi à e persone disabili. , hè entrata in vigore dopu esse publicatu in u Gazzetta Ufficiale.

U Ministeru cuntinueghja u so travagliu per sustene a participazione di ogni individuu à a vita suciale senza discriminazione è per sustene a participazione uguale, piena è naturale di ogni individuu à a vita cù i so servizii basati nantu à i diritti. U Ministeru emette carte d'identità per fà più faciule à i citadini disabili à prufittà di diversi servizii, diritti è sconti.

In questu cuntestu, u regulamentu chì determina e prucedure è i principii in quantu à l'emissione di carte d'identità per disabili è l'istituzione di u Sistema Naziunale di Dati di Disabili, chì permetterà à i citadini disabili di prufittà di i diritti è di i servizii ricunnisciuti, hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale è intrutu. in vigore.

A carta d'identità per disabili pò esse ottenuta da e persone chì sò documentati per avè una disabilità di 40 per centu o più secondu u rapportu di u cunsigliu di salute, è i zitelli sottu à l'età di 18 anni chì anu un livellu di necessità speciale almenu uguale à sta tarifa secondu u rapportu speciale. rapportu di bisogni per i zitelli (ÇÖZ-GER) in u rapportu di u cunsigliu di salute.

Cumu uttene una carta d'identità per disabili?

L'individui disabili chì cumplenu e cundizioni specificate ponu uttene a so carta d'identità per disabili appiendu à a Direzzione Pruvinciale di Famiglia è Servizii Suciali o à u Centru di Serviziu Suciali in a pruvincia induve residenu, cù 2 fotografie, a so carta d'identità è a copia originale o certificata di u documentu. rapportu di u cunsigliu di salute per disabili. L'applicazioni di a carta d'identità per disabili ponu ancu esse fatta via u portale di e-Government. Se i citadini cù un rapportu di u cunsigliu di salute per una disabilità di 40 per centu o più (in casu chì i rapporti di salute emessi prima di 2019 sò aghjurnati) applicanu via e-Government, e carte d'identità emesse sò consegnate à l'indirizzi registrati in MERNIS o à l'indirizzu chì dichjaratu durante l'applicazione per posta registrata. .

Opportunità furnite da a carta d'identità à i citadini disabili

I citadini cù una carta d'identità per disabili ponu aduprà autobus publichi municipali è privati, veiculi di trasportu marittimu è treni in TCDD gratuitamente. Un scontu di 20 per centu hè furnitu à e persone disabili cù una carta d'identità per disabili in tutti i voli domestici è internaziunali. Pudete visità musei è siti archeologichi, parchi naziunali, riserve naturali è parchi naturali gratuitamente. Puderanu ancu prufittà di i teatri statali gratuitamente. L'operatori GSM applicanu tariffi speciali per i disabili.