Fiera Internaziunale di a Subindustria di Calzature, chì riunisce 36 linee di cummerciale per a 68ª volta

A Fiera Internaziunale di a Subindustria di Calzature riunisce una volta a linea di cummerciale
Fiera Internaziunale di a Subindustria di Calzature, chì riunisce 36 linee di cummerciale per a 68ª volta

Fiera Internaziunale di Sub-Industria di Calzature AYSAF, chì hè a più grande fiera in u so settore in Eurasia, cù a cooperazione di AYSAD, l'urganizazione ombrella di u settore, è Artkim Fuarcılık, riunisce materiali sub-industria di calzature, pelle, pelle artificiale, tessili. , suole, tacchi, accessori, machini da u mondu sanu riunì 36 linee di cummerciale, cumprese i fabricatori di chimichi è di muffa, per a 68a volta.

Un totale di 3 cumpagnie, 6 di e quali eranu stranieri, anu participatu à a fiera, chì hè stata tenuta à l'Istambul Expo Center trà 2023-2 May 123, è accoltu un totale di 12 mila 736 visitatori, di i quali 34 mila 331 eranu stranieri.

I discorsi fatti à u pannellu anu tenutu a marca di a fiera. Presidente di l'Associazione Subindustriali di Calzature AYSAD Sait Salıcı, TASEV Presidente di u Cunsigliu di Fondazione per u Sviluppu è l'Educazione di l'Industria Turca di Calzature Hüseyin Çetin, Berke İçten, Presidente di l'Associazione Turchi di Calzature di Calzature, Berke İçten è Erkan Zandar, Presidente di l'Associazione esportatori di pelle è pelle di l'Egeu. i saldi di u scambiu riduttanu a cumpetizione in l'espurtazioni, è chì e cundizioni fisiche, in particulare i zoni di produzzione, devenu esse migliurate per aumentà l'espurtazioni è permettenu à a nova generazione di participà à l'impieghi.

À a fiera, chì hè stata integrata cù l'arti è a rispunsabilità suciale, i spettaculi di l'omu di u disegnatore di calzature più veloce di u mondu Alex per 2 ghjorni è l'opere di l'artista Deniz Sağdıç cù materiali riciclati anu attiratu una grande attenzione.

A 69th International Footwear Sub-Industrial Fair AYSAF si terrà u 15-18 Novembre 2023 in Istanbul Expo Center.