A custruzzione di a strada Ünye Akkuş Niksar hè iniziata

A custruzzione di a strada Ünye Akkuş Niksar hè iniziata
A custruzzione di a strada Ünye Akkuş Niksar hè iniziata

I travaglii di custruzzione di a Strada Ünye-Akkuş-Niksar, chì aumenterà i standard di trasportu stradale di Ordu è cunnetta a cità à u sudu, cuminciaru cù una cerimonia tenuta in Ordu. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu anu assistitu à a ceremonia à a quale anu assistitu ministri, deputati, sindaci, burocrati è parechji citadini.

"Solu a Direzzione Generale di l'Autostrade hà 20 prughjetti in Ordu"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà investitu 45 miliardi di lire in Ordu. Sottulineendu chì solu a Direzzione Generale di l'Autostrade hà prughjetti 20 in Ordu, Karaismailoğlu hà dettu: "Travagliemu duramente nantu à i nostri prughjetti, u costu di quale hè 20 miliardi di lire. Solu nantu à l'Ordu Ring Road; 24 chilometri di a nostra strada di 9,5 chilometri hè un tunnel. Avà hè in corso, avemu finitu più di 70 per centu di u travagliu. Spergu chì a finiremu prestu. In listessu modu, finisceremu i nostri travaglii in corso in pocu tempu è li purteremu in l'esercitu ". usatu e frasi.

"Una strada assai impurtante nantu à l'assi nordu-sud"

Nutendu chì a Strada Ordu-Akkuş-Niksar hè di 94 chilometri, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò travaglii grandi è febbrili da Niksar à Tokat, è chì hà finitu a strada, chì hè impurtante in quantu à cunnetta u Mediterraniu è u Mari Neru nantu à u mare. assi nord-sud, à u Mari Neru u più prestu pussibule.

Uraloğlu: "Collegaremu a nostra pruvincia Ordu à u sudu cù sta strada"

Parlendu à a ceremonia, u General Manager Abdulkadir Uraloğlu hà dettu chì cunnettaranu Ordu à u sudu cù sta strada.

In riferimentu à l'investimenti impurtanti chì sò stati fatti in a cità prima, u Direttore Generale Uraloğlu hà dettu: "Avemu finitu a Strada Costiera di u Mari Neru trà Samsun Sarp è l'abbiamu aperta à u trafficu. Avemu tenutu a ceremonia di apertura di sta strada costiera in Ordu Nefise Akçelik Tunnels trà ghjovi è Bolaman. À l'apertura chì avemu fattu in 2007, avemu apertu u tunnel di l'autostrada più longu di Turchia cù 3 metri à quellu tempu. Cunnosci megliu a nostra lunghezza attuale di u tunnel. Spergu chì ghjunghjemu à u pinnacle di questu cun Zigana ".

"320 mila tunnellate di mistura bituminosa calda saranu prodotte in strada"

Dichjarà chì u nostru paese hà assi 18 in a direzzione nordu-sud, Uraloğlu hà dettu chì unu di l'impurtanti hè a Strada Ünye-Akkuş-Niksar, chì sò attualmente travagliendu. Uraloğlu hà dettu: "In questa occasione, avemu principiatu u travagliu di a nostra strada, chì hè unu di i modi chì furnisce una cunnessione alternativa di tutta a costa di u Mari Neru à tutta l'Anatolia Centrale, l'Est, u Sud-Est è u Mediterraniu. ." disse.

Esprimendu ch'elli pusonu i fundamenti di a strada, Uraloğlu hà dettu, in u scopu di i principali articuli di u travagliu di u prugettu; Hà aghjustatu chì 3,5 milioni di metri cubi di terra, 78 mila metri cubi di béton, 4.210 tunnellate di cemento armatu, 570 mila tunnellati di fundazione plantmix è sub-base, 320 mila tunnellate di mischia calda bituminosa seranu prudutte.

L'accessu à i Porti di u Mari Neru è e zone costiere di l'Anatolia Centrale è a Regione Mediterranea diventerà più faciule.

Cù a fine di a Strada Ünye-Akkuş-Niksar, chì hè stata implementata per aumentà i standard di trasportu stradale di a regione, un trasportu ininterrottu, còmode è sicuru serà stabilitu nantu à a strada, è l'accessu à i Porti di u Mari Neru è a parte costiera. di l'Anatolia Centrale è e Regioni di u Mediterraniu diventerà faciule.

A Strada Ünye-Akkuş-Niksar hè ancu a strada più corta chì unisce a Linea di u Nordu, chì hè a strada internaziunale chì viaghja in u nostru paese in a direzzione est-ovest, è a Strada Costiera di u Mari Neru. U tempu di viaghju serà ridutta da 65 minuti à 50 minuti facendu a strada, chì serve oghje cù un revestimentu di a superficia, cuperta cù una mistura calda bituminosa.

U tempu è u carburante seranu salvati

Cù a Strada Ünye-Akkuş-Niksar, un totale di 59,5 milioni di lire seranu salvate annu, cumprese 25,9 milioni di lire da u tempu è 85,4 milioni di lire da carburante; l'emissioni di carbone seranu ridutte da 3 mila 294 tunnellate.

Cù u prugettu, chì hà da aumentà significativamente l'agricultura, l'industria, u cummerciu è l'attività turistica di a regione, cuntribuisce ancu à u sviluppu è u benessere di a ghjente lucale.