U prucessu di offerta per u molo di Yalikavak hè finitu

U prucessu di offerta per u molo di Yalikavak hè finitu
U prucessu di offerta per u molo di Yalikavak hè finitu

A municipalità di Bodrum hà pigliatu azzione per ricustruisce u molo in u distrittu di Yalıkavak è hà cuminciatu à travaglià in a regione. E squadre di a municipalità di Bodrum anu pigliatu l'azzione per via di u colapsu di u molo T in u centru di Yalıkavak è anu finitu u travagliu di esplorazione è prughjettu necessariu.

U prucessu di licitazione hè statu finitu l'altru ghjornu in u scopu di u prugettu preparatu da a Direzzione Municipale di Bodrum Unità di Prughjettu di Indagine di l'Affari Tecnici per u molo induve i colaps sò accaduti per via di pile di pier putridu.

In a zona di u molo, induve u travagliu di dismantling hà da principià a settimana prossima, 12 barche attaccate à u molo, chì sò sottu tutela, sò prima rimorchiate à a zona sicura. In u scopu di l'opere, un novu molo serà custruitu dopu à u prucessu di dismantling.

U sindaco di Bodrum Ahmet Aras hà dettu: "Evacuemu prima l'area per a sicurità di a vita è di a pruprietà di u nostru populu. In pocu tempu, u molo T sarà cumplettamente dismantled è novi pile seranu guidati è a custruzzione di un molo durable principia. U nostru travagliu nantu à i collapses nantu à a passerella fora di u molo cuntinueghja. A nostra Direzzione di l'Affari Tecnici assicurarà chì quella zona hè ricustruita dopu l'offerta chì si terrà in i ghjorni à vene. disse.