Una barca a vela mundiale da YYachts: "Tripp 90"

Una barca a vela mundiale "Tripp" da YYachts
Una barca a vela mondiale "Tripp 90" di YYachts

U novu mudellu di YYachts, u Tripp 90, cuncepitu da l'architettu navali americanu Bill Tripp, vi invita à l'avventura cù u so equipamentu di punta chì pudete viaghjà in tuttu u mondu è u so usu simplice induve pudete facilmente attraversà. l'oceani cù solu trè marinari.

I YYachts, famosi in u mondu sanu, chì si mettenu à unisce a sensazione di libertà cù u cunfortu simplificendu a vela, aghjunghjenu novi mudelli à i so mudelli di vela di lussu fatti interamente di fibra di carbone. Cuncepitu da l'architettu navali americanu Bill Tripp, u Tripp 90 di 90 piedi di lunghezza si distingue in e regate di barche cù u so potenziale d'alta velocità è offre una opportunità unica per quelli chì volenu spiegà u mondu sanu in vela. Bill Tripp, u pruprietariu di stu disignu unicu, hà dichjaratu chì u piacè di utilizà a barca hè prima, è hà parlatu di a fase di cuncepimentu di u Tripp 90 è i dettagli chì a facenu speciale.

Vi sentirete cum'è in un hotel di lussu.

Equipatu da u leader di design di superyacht di Londra Winch Design, l'internu di Tripp 90 sò estremamente lussuosi è còmode. Cù una zona di pranzu à 360 gradi rinfurzata da grandi finestri chì si affaccianu nantu à u mare è u cockpit esterno, una spaziosa cabina maestra abbagliante cù un tettu crema bianca è una testata blu oceanu cuntrastu cù eleganti pavimenti in legnu di quercia è pareti in legnu anigre, è un salone panoramicu cù facilità. Accessu à l'aria aperta, u Tripp 90 hè a scelta perfetta per ogni stanza, cuncepitu per furnisce u massimu cunfortu. "Sentirete chì avete ghjuntu in un locu chì vulete veramente stà è site in un hotel di lussu", dice u designer Bill Tripp, chì hà inventatu l'analogia di "Un altru mondu" per questa barca a vela unica. "Un ambiente maravigliu è una sensazione maravigliosa vi aspetta perchè ùn site micca davanti à una barca di plastica", disse Tripp, chì insinua chì subiterà l'odore di legnu è di pelle quandu vai sottu à a barca.

Pudete viaghjà in u mondu cù solu trè persone

Sottulineendu chì YYachts hà riesciutu assai bè à pruduce yachts chì ponu esse navigati in modu sicuru cù un potenziale d'alta velocità, Bill Tripp sottolinea chì YYachts sò barche assai ligere grazia à a so funzione di fibra di carbone. Indicà chì a barca ligera rende faciule d'utilizà, Tripp hà dettu: "Grazie à i sistemi di cuntrollu automaticu di sta vela unica, chì furnisce rapidità è prestazione cù a so ligerezza, pudete attraversà l'oceani, scopre novi isule è viaghjà in u mondu facilmente. , ancu cù solu trè marinari ".

Una tecnulugia resa invisibile da l'estetica

U famosu architettu navale, chì hà dichjaratu ch'elli anu utilizatu una tecnulugia invisibile mentre cuncepìu Tripp 90, chì hè u travagliu di l'ingegneria eccellente è di l'artigianalità straordinaria dotata di l'ultime tecnulugia, hà spiegatu u prucessu di cuncepimentu cusì: "L'aspettu più difficiule di mette inseme tali un prughjettu rendeva a tecnulugia invisibili. Perchè aduprate tutte e tecnulugia per fà a barca assai utile ma ùn vulete micca vede. Per quessa, integrà tuttu in u battellu, ammucciendulu in i spazii senza dimustrà l'usu di a barca è u miccanisimu chì l'opera, era una sfida ma ancu assai gratificante per mè.