28th International Caspian Oil and Natural Gas Exhibition tenuta in Baku

Esposizione Internaziunale di Petroliu Caspianu è Gas Naturale in Baku
28th International Caspian Oil and Natural Gas Exhibition tenuta in Baku

Participendu à a 2023th International Caspian Oil and Gas Fair, tenuta in u scopu di a Baku Energy Week - 28, SOCAR Turkey hà infurmatu i funzionari di u guvernu di altu livellu è i visitatori chì assistenu à a fiera nantu à l'attività chì hà realizatu durante i 15 anni chì hà passatu in Turchia. .

SOCAR Turchia, u più grande cunglomeratu industriale integratu di Turchia è u più grande investitore straneru direttu, furnisce infurmazioni nantu à l'investimenti chì hà fattu dapoi u 2008, quandu hà cuminciatu à operare in Turchia à l'Esposizione Internaziunale di Oil & Gas Caspian. A più grande fiera di l'energia di a regione, chì hè u sponsor principale di a Cumpagnia di Petroli Statali di a Repubblica Azerbaijan (SOCAR) è hà apertu e so porte per a 28ª volta, si terrà in u Baku Expo Center trà u 31 di maghju è u 2 di ghjugnu di u 2023.

U presidente di a Republica di l'Azerbaijan, u signore Ilham Aliyev, chì hà assistitu à u ghjornu di l'apertura di a fiera, hà ancu visitatu l'area di stand di SOCAR Turkey è hà ricevutu infurmazioni nantu à e so attività di successu di 15 anni in Turchia.

Entra in u mercatu turcu in u 2008 cù l'acquistu di 51% di l'azzioni di Petkim, SOCAR hà fattu un investimentu di 15 miliardi di dollari in l'ultimi 18.2 anni. Pruprietà di cumpagnie impurtanti di u gruppu cum'è STAR Refinery, SOCAR Storage, SOCAR Terminal, Bursagaz, Kayserigaz in i campi petrochimici, raffineria è gas naturale in Turchia, SOCAR hè ancu u ligame più impurtante di u Corridor di u Gas Meridionale, chì trasporta gas naturale in Europa via Turchia. Hè ancu u grande cumpagnu di TANAP.

Assistendu à a fiera, u CEO di SOCAR Turkey (per procura) Elchin Ibadov hà dettu: "Semu fieri di esse u più grande investitore direttu straneru di Turchia è a più grande holding industriale integrata, cù i prughjetti strategicamente impurtanti chì avemu implementatu in un cortu periodu di 15 anni è u valore. aghjunghjemu à i nostri paesi. U 2023, oltre à esse u nostru 15u annu, rapprisenta ancu un annu assai significativu per a storia di i dui paesi. Quist'annu, celebremu u 100 anniversariu di a nascita di Heydar Aliyev, u fundatore di l'Azerbaijan mudernu è u nostru Capu Naziunale, è ancu u 100 anniversariu di a Republica di Turchia, chì hè un paese unicu micca solu cù a so situazione geografica, ma ancu cù a so ricchezza, a ghjente, a storia è a natura. Continueremu à vede SOCAR Turchia cum'è un simbulu di fratellanza è amicizia indicata da u Gran Leader Heydar Aliyev, è à travaglià è pruduce per i scopi strategichi cumuni è u sviluppu ecunomicu di i dui paesi.