7 Medici anu realizatu 120 Chirurgia in diretta à u 70u Simposiu di Chirurgia in diretta

U duttore hà realizatu una chirurgia di trasmissione in diretta in u Simposiu di chirurgia in diretta
7 Medici anu realizatu 120 Chirurgia in diretta à u 70u Simposiu di Chirurgia in diretta

In u scopu di u 7th Live Surgery Symposium urganizatu da l'Associazione Turca di Oftalmologia, 4 chirurgie oculari sò state realizate per 70 ghjorni à u Ministeru di Salute Ankara Bilkent City Hospital. L'operazioni eseguite da oculisti in u simposiu sò stati trasmessi in diretta è guardati da più di 600 oftalmologi stranieri in u mondu. Un totale di 250 persone, cumpresi oculisti è u persunale medicu, anu participatu à e chirurgie è aiutau 70 pazienti à ricuperà a so salute oculare.

"Un'urganizazione quasi unica in u mondu"

U presidente di l'Associazione Turca di Oftalmologia, Prof. Dr. Ziya Kapran hà spiegatu chì u simposiu era un avvenimentu datu una grande impurtanza da i oftalmologi à u livellu naziunale è internaziunale in quantu à a furmazione chirurgica in diretta, è e trasmissioni in diretta sò state guardate da più di 600 medichi stranieri.

Ziya Kapran hà dettu: "Questu annu, cirurgia assai intensiva hè stata realizata in 6 rami differenti di l'ochju per 4 ghjorni. Questa hè una urganizazione quasi unica in u mondu. Ogni cirurgia hè arregistrata è poi monitorata è discututa da i medichi. In u scopu di u simposiu, avemu avutu esperti da l'esteru è in u paese. Anu ancu spartutu i so suggerimenti è opinioni via trasmissione in diretta mentre l'operazioni chirurgiche sò state realizate. Discussioni scientifiche sò state tenute in questu cuntestu. I cirurgii realizati per 4 ghjorni sò stati pianificati per copre tutte e unità chirurgiche di l'ochju. Per esempiu, a retina (vitreoretinal), a cornea, a cataratta è a refrattiva, u glaucoma, u strabismu è a cirurgia oculoplastica sò stati inclusi in questu. disse.

500 oftalmologi anu vistu l'operazioni

Prof. Dr. Kapran hà indicatu chì a tecnulugia più avanzata di u mondu in u campu di l'ochji hè aduprata in Turchia è hà dettu: "Circa 600 oftalmologi da l'esteru anu vistu attivamente queste chirurgie è simposiu è anu benefiziu da a furmazione. 805 oftalmologi di tuttu u paese anu assistitu à u simposiu. U nùmeru di medichi chì fighjanu sti diverse cirurgia hè aumentatu da u tempu à u tempu, perchè ogni duttore fighja i cirurgia ligati à u so campu in diretta. "Quandu guardemu à a fine di u simposiu, hè pussibule di dì chì un totale di 500 medichi lucali è stranieri anu participatu à u simposiu". disse.

Enfatizendu chì elli, cum'è l'Associazione Turca di Oftalmologia, sò onorati d'urganizà una tale urganizazione, Kapran hà aghjustatu i seguenti:

"Avemu realizatu un totale di 70 chirurgie oculari in trasmissione in diretta. Avemu realizatu cirurgia induve tutti i casi ligati à a salute di l'ochji sò trattati è trattamenti assai avanzati sò realizati. In questu sensu, l'infrastruttura tecnologica di Bilkent City Hospital era ancu à un altu livellu. Tutte sti tecnulugii sò stati spartuti cù i nostri culleghi, è in nome di TOD, vogliu ringrazià a gestione di l'uspidale per u so sustegnu impurtante. Cum'è oftalmologi, amemu a nostra professione, fate cù grande orgogliu è dedicazione. Grazie à i sviluppi medichi fatti in u nostru paese, simu tutti assai fieri chì e cirurgia sò stati realizati assai successu. Cuminciamu dumane à travaglià nantu à u 8u Simposiu di Chirurgia Live, chì avemu da tene l'annu prossimu. "In nome di u Cunsigliu di Amministrazione TOD, vogliu ringrazià tutti i medichi è u persunale di salute chì anu cuntribuitu".

U duttore hà realizatu una chirurgia di trasmissione in diretta in u Simposiu di chirurgia in diretta