A Camera di Cummerciu di Ankara hà 100 anni

Camera di Cummerciu di Ankara invechjata ()
A Camera di Cummerciu di Ankara hà 100 anni

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Ankara (ATO), Gürsel Baran, hà dichjaratu chì a Càmera di Cummerciu d'Ankara, chì celebra u so 100 anniversariu, sustenerà a produzzione domestica, naziunale è di valore aghjuntu è a marca cù l'opere chì continuanu in a seconda. seculu, cù l'opere da esse realizatu in a cità fiera è cungressu di a Capitale, u turismu di salute. Dichjarà ch'elli facenu u centru di a cità, disse: "Lasceremu una marca in u nostru secondu seculu cù u curagiu. è l'ispirazione avemu da a nostra tradizione secolare. Faremu Ankara u core di u cummerciu cù u travagliu chì cuntinuemu ".

A Camera di Cummerciu di Ankara (ATO), chì hè a stessa età di a Republica, hà iniziatu cù una visita à Anıtkabir inseme cù u presidente di l'ATO Gürsel Baran è u presidente di l'Assemblea ATO Mustafa Deryal, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, l'Assemblea è l'organi 100, per quale era autorizatu à rapprisintà u cummerciu di Ankara. A Delegazione ATO guidata da Baran è Deryal hà righjuntu Anıtkabir passendu per Aslanlı Yol. U presidente di l'ATO, Baran, hà firmatu u Libru Speciale Anıtkabir dopu avè postu una ghirlanda nantu à u mausoleu di Atatürk. In u so Anıtkabir Special Notebook, chì hà iniziatu dicendu Aziz Atatürk, Baran hà dettu: "Semu decisi à purtà a nostra Camera di Cummerciu di Ankara in u futuru abbracciandu a scienza, a tecnulugia è l'innuvazioni, aghjunghjendu u sudore di a nostra mente à a nostra fronte, cù i nostri 452 anni di sperienza è cunniscenze chì avemu mischiatu cù i valori di l'Ahi-Order ".

Dopu à u prugramma Anıtkabir, a Delegazione ATO hà tenutu u II. Arrivatu à u Parlamentu.

Parlendu à a riunione chì hà cuminciatu à 1923:19, l'annu di a creazione di l'ATO, 23, Baran hà dettu chì, cum'è prima, a Càmera di Cummerciu di Ankara, in cunsultazione cù i so membri è i settori, sustene u so sviluppu è porta à attività chì caccià u ostaculi davanti à elli, disse ch'elli cuntinueghjanu à esse a voce di u mondu. Baran hà dettu: "Lasceremu una marca in u nostru secondu seculu cù u curagiu è l'ispirazione chì avemu da a nostra tradizione seculare".

Camera di Cummerciu di Ankara invechjata

"PRUTEGEmu A NOSTRA INDIPENDENZA POLITICA RIFURZENDU A NOSA INDIPENDENZA ECONOMICA"

Dichjarà chì Ankara, a cità di i funzionari civili, posizionata cum'è u centru amministrativu di u statu quandu a Republica hè stata stabilita, hà lasciatu a so marca nantu à l'industria è u cummerciu cum'è una metropoli mundiale, Baran hà dettu in u so discorsu à u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir, "Avemu bisognu. e nostre penne per scrive a storia naziunale di l'era naziunale chì simu in. Riferendu à e so parolle: "In u primu seculu di a nostra repubblica, i nostri antenati scrivevanu a storia di a nostra indipendenza pulitica cù u so sangue è a so indipendenza ecunomica cù i so arati. Quandu entremu in u secondu seculu di a nostra Republica è a Càmera di Cummerciu di Ankara, scriveremu a nostra nova storia inseme cum'è i rapprisentanti di a Càmera di Cummerciu di Ankara eletti da i voti di 160 mila membri. Custruiremu u nostru futuru di seculi cù ispirazione da a nostra tradizione seculare. Cum'è l'avemu fattu eri, prutegeremu a nostra indipendenza pulitica rinfurzendu a nostra indipendenza ecunomica. Cuntinueremu u nostru duvere di suldatu in u nostru secondu seculu. Continueremu à travaglià per i nostri membri, a nostra cità è u nostru paese ". disse.

FINAL CASTLE ANKARA CONTINUA A ESISTE COME U PRIMU CASTELLU DI INDIPENDENZA ECONOMICA

Nutendu chì a Camera di Cummerciu di Ankara hà intrapresu u compitu di esse a voce di u settore reale è di u sviluppu ecunomicu pioniere in a so storia di 100 anni, Baran hà dettu:

"Da u primu ghjornu di a nostra Camera di Cummerciu di Ankara, i so membri anu servitu cum'è suldati in a guerra di liberazione ecunomica di Turchia. Oghje, cum'è a seconda camera di cummerciu di Turchia, cuntinueghja stu duvere in prima linea. Grazie à a determinazione di i nostri membri à travaglià, Ankara produce u 13 per centu di u Pruduttu Internu Grossu di Turchia è u 11 per centu di i rivenuti fiscali cù i so 150 Zone Industriali Organizzati, 37 sviluppu di tecnulugia, 10 R & D è 10 Centri di Design è centri cummerciale. Esporta da u ferru è l'azzaru à i mobili, da i grani à i dispositi ottici, da UAV à SİHA à più di 195 paesi in u mondu, marca u quintu postu di Turchia in l'esportazioni è u sicondu in l'impurtazioni. A capitale di u paese, chì ùn avia micca industria in u 1923, face oghje più di 60 per centu di l'espurtazioni di l'industria di difesa solu. Ankara, l'ultimu bastione di a Guerra di l'Indipendenza, esiste cum'è u primu bastione di l'indipendenza economica per un seculu. In u primu seculu di a nostra repubblica, i nostri antenati scrivevanu a storia di a nostra indipendenza pulitica cù u so sangue è a nostra indipendenza ecunomica cù u so aratu. Quandu entremu in u secondu seculu di a nostra repubblica è a Càmera di Cummerciu di Ankara, scriveremu a nostra nova storia inseme cum'è i rapprisentanti di a Càmera di Cummerciu di Ankara eletti da i voti di 160 mila membri.

Custruiremu u nostru Futuru Centenniale cù ispirazione da a nostra Tradizione Centenaria. Cum'è l'avemu fattu eri, prutegeremu a nostra indipendenza pulitica rinfurzendu a nostra indipendenza ecunomica. Cuntinueremu u nostru duvere di suldatu in u nostru secondu seculu. Continueremu à travaglià per i nostri membri, a nostra cità è u nostru paese. Travaglieremu cù u scopu di fà di Ankara un centru impurtante in u trasportu stradale, ferroviariu è aereu, situatu à mezu à Turchia, nantu à a Strada di a Seta di Ferru chì si stende da Pechino à Londra.

Per chì a nostra capitale, chì hè u centru di u Trenu d'Alta Velocità cù e linee Eskişehir, Istanbul, Konya è Sivas, per mantene a so qualità cum'è a porta di l'Anatolia in u mondu, ùn lasciaremu micca u prublema di i voli internaziunali. . Avemu da travaglià per fà a nostra cità, induve si trova a Base Logistica, chì hè l'unicu esempiu di Turchia cù a so struttura integrata, un centru logisticu à livellu naziunale è internaziunale.

Ci sforzeremu per fà di Ankara una marca mundiale in u turismu medicale, termale è anzianu, cù ospedali equipati di dispositivi di tecnulugia avanzata, ospedali cù i medichi furmati di più alta qualità, è e risorse termali di megliu qualità. Travaglieremu per fà chì a nostra Capitale, chì si trova nantu à a mappa di u sapori di u nostru paese cù i so millai d'anni di storia è tradizioni culinarie arradicate è originali, diventa un Centru Gastronomia. Svilupperemu prughjetti cù u scopu di diventà una cità fiera è cungressuale.

Supporteremu a produzzione domestica è naziunale, a produzzione à valore aghjuntu è a marca. Avemu da assicurà chì i marchi di a nostra cità è i nostri prudutti geograficamente marcati sò in i mercati mundiali. Cuntribuiscendu à u sviluppu di e-commerce è e-exports cù i nostri furmazioni è supporti, acceleremu u sviluppu di Ankara in u cummerciu è l'esportazioni.

Pruduceremu novi idee è prughjetti travagliendu strettamente cù l'università, sviluppendu una vera cooperazione settore-università ".

TIRAREMU ANKARA IN U CORU DI CUMMERU

Baran hà cuntinuatu u so discorsu chì dicenu chì seguitanu u sviluppu di a scienza è a tecnulugia in cunfurmità cù i bisogni di l'età è cuntribuiscenu à u sviluppu di u cummerciu è arricchisce l'ecosistema imprenditoriale di tecnulugia cum'è l'intelligenza artificiale:

"Faremu d'Ankara u centru di l'industria creativa. Sosteremu l'imprenditorialità di e donne è di i ghjovani. Ricunnisciutu u valore di l'acqua è di a terra, tenendu in contu l'effetti di u cambiamentu climaticu, sustenemu a trasfurmazioni verdi è l'ecunumia circular.

Avemu da assicurà chì a capitale Ankara hè a voce di u mondu di l'affari cunsultendu constantemente cù i nostri membri è settori, sustene u so sviluppu è realizà attività chì sguassate l'ostaculi davanti à elli. Inseme cù i nostri 268 membri di u cumitatu, 192 membri di u cunsigliu è u nostru cunsigliu di direzzione, lasceremu una marca nantu à u nostru secondu seculu cù l'incuragimentu è l'ispirazione chì tiramu da i nostri Cent'anni di Tradizione. Prutegeremu a fiducia di i nostri antenati, chì anu sceltu u curagiu invece di a cattività, cù u stessu curagiu. Faremu Ankara u core di u cummerciu cù l'opere chì cuntinuemu cù a rispunsabilità di Capital ".

DRYAL: "LAVAREremu per ghjunghje à i nostri scopi è cuntribuisce à u nostru paese"

In u so discorsu, u presidente di l'Assemblea di l'ATO, Mustafa Deryal, hà enfatizatu l'impurtanza di u compitu di l'ATO cù 160 mila membri mentre a Republica di Turchia entra in u so seculu seculu. Deryal hà dettu: "In quantu u pruprietariu di a rispunsabilità pigliata per l'indipendenza ecunomica sottu a guida di a nostra Camera di Cummerciu di Ankara, u sgiò Gürsel Baran, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, travaglià per ghjunghje à i scopi di a nostra Camera è cuntribuisce à u nostru paese. In tuttu u seculu, avemu cunvertitu meticulosamente in e nostre tradizioni, tutte e nostre sperienze, i nostri ricordi boni è gattivi, e sfarenze chì custituiscenu a nostra Republica, sapendu a ricchezza di ella. Oghji pigliamu u compitu di priservà sti tradizioni ereditate è d'armunizà cù e novi realità di u mondu per migliurà l'avvene. Mentre aghju abbracciatu stu compitu cum'è un trader d'Ankara, vi confiu, u trader d'Ankara, chì sò i suldati civili di a nostra indipendenza ecunomica, cum'è u presidente di l'Assemblea ATO.

Dopu à i discorsi di Baran è Deryal, un spettaculu di teatru hè statu tenutu in quale l'ambienti pulitichi è ecunomichi di u 1923, quandu a Republica hè stata pruclamata, hè stata spiegata. U prugramma hà finitu dopu chì i membri di l'Assemblea è di u Cumitatu di l'ATO anu pigliatu una foto di famiglia.

U vicepresidentu di u Cunsigliu di l'ATO Temel Aktay è Halil İbrahim Yılmaz, i membri di u Cunsigliu di l'ATO Adem Ali Yılmaz, Halil İlik, Naki Demir, Nihat Uysallı, Ömer Çağlar Yılmaz è Yasin Özyolu anu participatu ancu à u prugramma.