U numeru di camioni alimentari mobili aumenta in ABB

U numeru di camioni alimentari mobili aumenta in ABB
U numeru di camioni alimentari mobili aumenta in ABB

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Rappresentante di Taiwan Turchia Taipei Economy and Culture Mission per cumprà novi camioni alimentari mobili per risponde à i bisogni alimentari di e vittime di u terrimotu.

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "Cù sti veiculi, continueremu à sustene più di 400 mila vittime di u terrimotu chì vivenu sia in zone di terramotu sia in Ankara".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sviluppà diversi prughjetti in cooperazione cù l'urganisazioni non governamentali naziunali è internaziunali.

Un protokollu hè statu firmatu trà BelPa, una di e filiali di ABB, chì hà implementatu prughjetti esemplarii cù u principiu di municipalità suciale, è Taiwan Turchia Rappresentante Taipei Ecunumia è Cultura Missione nantu à l'acquistu di novi camioni alimentari mobili per risponde à i bisogni di i vittimi di u terrimotu. in regioni di terramotu o in Ankara.

Volkan Chih-Yang Huang, Rappresentante di a Missione di l'Ecunumia è a Cultura di Taipei, è Mansur Yavaş, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, firmavanu u testu di u protocolu in a cerimonia tenuta à l'Uffiziu Presidenziale.

MOBILE FOOD TRUCKS SERVIRÀ PIÙ DI 400 MIL CITTADINI

Dichjarà chì cuntinueghjanu à guarì e ferite di e vittime di u terrimotu cù a cooperazione di l'istituzioni è l'urganisazioni naziunali è internaziunali, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Semu assai felici di a firma di un protokollu di cooperazione per l'acquistu di camioni alimentari mobili. per risponde à i bisogni di e nostre vittime di u terrimotu in e regioni di u terrimotu è in Ankara. . I nostri squadre sò sempre travagliendu in e zone di terramotu. Cù questi veiculi, continueremu à sustene più di 400 mila vittime di u terrimotu chì vivenu in e zone di terrimotu è in Ankara ".

U Rappresentante di a Missione di l'Ecunumia è a Cultura di Taipei, Volkan Chih-Yang Huang, hà dettu: "Siccomu simu ancu un paese di terrimotu, avemu un cumandamentu di ciò chì hè necessariu è ciò chì deve esse fattu prima in un terremotu cusì grande. Per quessa, avemu cuntinuatu u nostru sustegnu à e zone di terrimotu senza piantà. Avemu visitatu ancu e zone di terramotu. Durante a nostra visita à Kahramanmaraş, aghju vistu u grande sforzu di a Municipalità Metropolitana di Ankara. In listessu modu, sò chì 600 mila citadini affettati da u terrimotu sò ghjunti à Ankara. Spergu chì questi supporti aiutanu e vittime di u terrimotu à guarì e so ferite ".

TOTALAMENTE 7 VEHICLES SERÀ COMPRATU

In u scopu di u protocolu firmatu; 11 per a pruvisione di pranzi caldi da esse aduprati in e regioni induve i sopravviventi di u terrimotu chì sò stati vittimi di u terrimotu chì affettanu 2 pruvince sò situati, in i campus di coordinazione di disastru appartenenti à ABB, in altre pruvince induve u disastru hè accadutu in casu d'altru. disastru, è in i lochi induve i sopravvissuti di u terrimotu chì migraru in Ankara per via di i terrimoti stanu o ricevenu trattamentu. Un totale di veiculi 3 seranu acquistati, cumprese TIR full-frame, 2 half-frame TIR, è 7 veiculi caldi di zuppa. .

Inoltre, sti veiculi seranu cuncepiti in modu chì ponu preparà è riscaldanu l'alimentu in e zone di disastru, è l'operazioni di fornitura, preparazione, distribuzione è presentazione, operazione è ispezione seranu realizate in u scopu di i servizii di catering.