AKM introduce i zitelli à u pianoforte per i futuri pianisti

AKM introduce i zitelli à u pianoforte per i futuri pianisti
AKM introduce i zitelli à u pianoforte per i futuri pianisti

U Centru Culturale Atatürk (AKM) urganizeghja attelli di pianoforte per i zitelli per scopre i so talenti musicali in u Centru d'Arte di i zitelli AKM, induve i zitelli scontranu cù attività suciali è artistiche.

L'attellu "Meet Piano" per i zitelli di 4-11 anni, chì si svolgerà in u Centru d'Arte di i zitelli AKM in tuttu u ghjugnu, aiuta i zitelli à cunnosce u so corpu è à sviluppà u so sensu di u ritmu.

L'attellu di pianoforte, chì sò urganizati per creà una fundazione per i zitelli chì volenu cuntinuà a so educazione di u pianoforte è diventenu pianisti in u futuru, u scopu di i zitelli à sprime bè cù a musica è acquistà cumpurtamenti musicali.

In l'attellu, i zitelli ricevenu prima infurmazioni detallate nantu à u pianoforte, dopu sentenu un brevi recital è piglianu u pianoforte. A cuncentrazione è e cumpetenze di cuncentrazione di i chjuchi chì cercanu di cuntinuà u travagliu cù u listessu tempu seguitendu e note à l'iniziu di u pianoforte si sviluppanu. Duranti l'esperienze di u pianoforte, i zitelli sperienze una sperienza utile chì attiva u so cervellu è u corpu, chì sperimentanu e note musicali cù i so ochji, seguitanu i chjavi cù e so mani è coordinendu u so corpu tutale pressu u pedale cù i so pedi. Cuntribuisce à u sviluppu di e cumpetenze di lettura veloce cù nota è traccia di chjave, i chjuchi scopre l'impurtanza di u focu è a coordinazione in a disciplina. Fighjendu nantu à tutti i soni pruduciuti mentre ghjucanu u pianoforte, e cumpetenze di discriminazione di voce di i participanti migliurà ancu.

L'attellu hè tenutu da Ceren Yılmazoğlu, chì hà vuluntariu cum'è maestru in u scopu di u prughjettu #hermamabirnota sviluppatu per l'animali vaganti.