Esplosione in a fabbrica di razzi è esplosivi MKE in Ankara: 5 travagliadori perdenu a so vita

Un travagliadore perde a so vita in a fabbrica di razzi è esplosivi MKE in Ankara
L'esplosione in a fabbrica di razzi è esplosivi MKE in Ankara uccide 5 travagliadori

Una splusione hè accaduta versu 08.40:5 sta matina in a Fabbrica di Rocket and Explosive Materials Corporation di Machinery and Chemical Industry Corporation (MKE) in u distrittu Elmadağ di Ankara. XNUMX travagliadori sò morti.

Mentre i travagliadori si preparavanu per a pruduzzione, u fumu s'era alzatu da a fabbrica cù l'esplosione chì hè accadutu per un mutivu scunnisciutu in l'attellu di dinamite mixer. Dopu a notificazione, parechji pompieri è squadre medichi sò stati mandati in a regione. I pompieri anu rispostu è stingu u focu.

U Ministeru di a Difesa Naziunale (MSB) hà fattu una dichjarazione scritta annantu à l'incidentu. In a dichjarazione, "Una splusione hè accaduta in a fabbrica di razzi è esplosivi MKE in u distrittu di Elmadağ in Ankara. In u risultatu di l'esplosione, 5 di i nostri travagliadori sò stati martirizzati. Una investigazione ghjudiziaria è amministrativa hè stata iniziata annantu à l'incidentu ".

A CAUSA DI L'ESPLUSIONE hè una reazzione chimica

U guvernatore d'Ankara, Vasip Şahin, chì hà dettu chì e reazzioni chimichi anu causatu l'esplosione secondu e prime valutazioni, hà dichjaratu chì a causa di l'esplosione seria determinata in u risultatu di l'investigazioni.

U guvernatore d'Ankara, Vasip Şahin, hà dettu: "Intornu à 08.45:5, una splusione hè accaduta in a sezione di preparazione di a dinamita turca di a nostra fabbrica Elmadağ, chì hè stata valutata com'è u risultatu di una reazione chimica, è sfurtunatamenti, XNUMX di i nostri travagliadori chì travagliavanu quì anu persu u so. vita. I studii tecnichi sò realizati sottu a coordinazione di i nostri procuratori.