Nova Facilità per i Martiri è i Parenti di i Veterani in Ankara

Nova Facilità per i Martiri è i Parenti Veterani in Ankara
Nova Facilità per i Martiri è i Parenti Veterani in Ankara

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Serviziu di Pulizia Disabled Duty and Martyrs Families Foundation. Sicondu u protocolu; L'immubiliare di 300 metri quadrati di proprietà di ABB, situatu in u distrittu Altındağ Hacıbayram Mahallesi Ahiler Sokak, hè stata attribuita à EMŞAV per 20 anni.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à firmà diversi prughjetti inseme cù organizzazioni non governative naziunali è internaziunali.

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ankara è u Serviziu di Pulizia Disabled Duty and Martyr Families Foundation (EMŞAV).

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, è u presidente EMŞAV, Abdurrahman Yılmaz, anu firmatu u protocolu in a cerimonia tenuta à a Presidenza.

YAVAŞ: "LI FAREMU PER USARE VARIE FORMAZIONE GRATUITAMENTE"

Annunziendu u protokollu firmatu cù i so cunti suciali, Mansur Yavaş hà dettu: "Fighjemu un prughjettu di serviziu cumunu inseme cù u Serviziu Naziunale di Pulizia Turca per a Disabilità è a Fundazione di i Parenti di i Martiri EMŞAV. Assegnaremu una zona interna di 300 metri quadrati in Ahiler Street in Hacıbayram Neighbourhood per 20 anni, è permetteremu à i parenti di i martiri è i zitelli veterani di prufittà di attività cum'è diverse educazione è corsi gratuiti.

L'ASSOCIAZIONE IMMOBILE DI ABB A EMŞAV PER 20 ANNI

In u scopu di u protocolu; L'immubiliare di 300 metri quadrati di proprietà di ABB, situatu in u distrittu Altındağ Hacıbayram Mahallesi Ahiler Sokak, hè stata attribuita à EMŞAV per 20 anni. Inoltre, secondu u protocolu; E duie istituzioni furnisceranu un sustegnu suciale à i parenti di martiri è veterani, è urganizeghjanu attività educative è diverse attività per i zitelli di martiri è veterani.