Apple ùn importa micca Metaverse in i novi occhiali di realtà mista Vision Pro

Apple ùn importa micca Metaverse in i novi occhiali di realtà mista Vision Pro
Apple ùn importa micca Metaverse in i novi occhiali di realtà mista Vision Pro

U Vision Pro ùn hè micca reinventatu a rota di l'auriculare, ma Apple mette un focus significativamente sfarente nantu à l'usu. Questu pò travaglià se u mercatu coopera.

Malgradu tutti l'altri annunzii interessanti, a presentazione di Apple Vision Pro hè stata u puntu culminante di a WWDC 2023 keynote. Micca solu perchè i rumuri annantu à u primu auricular MR d'Apple simmered prima di a so cunferenza di sviluppatori, ma ancu perchè u dispusitivu cù u chip M2 hè tecnicamente impressiunanti è assai più putente cà i so rivali.

Hè interessante ancu ciò chì Apple ùn hà micca dettu in a presentazione: Metaverse. Mentre chì u 90 per centu di u mondu tecnulugicu pare avè saltatu nantu à u terminu dopu à a rinominazione di Facebook è quasi cultu à u meta-universu fittiziu, Apple ùn pare micca assai interessatu à l'idea di un mondu virtuale in stile graficu. di l'anni 90.

Invece, l'enfasi d'Apple in a presentazione era l'esattu oppostu di ciò chì Mark Zuckerberg hà prubabilmente imaginatu: piuttostu cà di cunnette cù altri utilizatori è navigà in mondi virtuali inseme, a Vision Pro pare più pensata per l'intrattenimentu individuale è u travagliu focalizatu solu.

Vision Pro hè apparentemente fatta per sperienze individuali

Apple hà dimustratu à a WWDC 2023 chì a Vision Pro pò esse usata cum'è un cinema privatu, esercizii di cuncentrazione è rilassazione, vede foto o cum'è uffiziu virtuale. A più, e videochiamate Facetime parenu esse furnite per l'interazzione - è pareranu ancu abbastanza classici: i partenarii di cunversazione sò mostrati in Windows, micca cum'è animazioni 3D seduti à una tavola, per esempiu.

Vision Pro hè cuntrullata cù l'ochji è i gesti di i dita
Vision Pro hè cuntrullata cù l'ochji è i gesti di i dita

Hè ancu di menziona: U sughjettu di u ghjocu hè statu inclusu in a presentazione di Vision Pro cù solu a mità di frase. U sistema operatore di l'auriculare, Vision OS, include un SDK di ghjoculi - ma Apple ùn hà micca focu annantu à questu quandu hè statu prisentatu. Questu hè ancu sfarente da a cumpetizione cum'è Meta è specificamente Valve è Sony.