Audi Sport compie i test di Dakar

Audi Sport compie i test di Dakar
Audi Sport compie i test di Dakar

Audi Sport Team hà preparatu una prova analitica per a sospensione è i pneumatici dopu à u Rallye Dakar 2023. Ancu se l'Audi RS Q e-tron hà stabilitu un record di 15 podi in a cumpetizione di 14 ghjorni in ghjennaghju, a squadra hà fattu una valutazione per parechji prublemi durante a corsa.

L'Audi Sport Team hà finitu a so analisi per determinà e ragioni per chì u risultatu desideratu ùn hè statu ottenutu, malgradu una lotta di successu in u Rally Dakar 2023 tenutu in ghjennaghju.

Mentre u cuncettu innovativu di l'accionamentu elettricu hà travagliatu perfettamente, i fallimenti di i pneumatici anu fattu chì e trè squadre ùn anu micca ottene i risultati desiderati in a corsa più impurtante di l'annu. In più di u so travagliu di analisi da ghjennaghju, a squadra hà ancu finitu a prova in l'Arabia Saudita in maghju.

Michl: Avemu da truvà suluzioni

Dichjarà chì u so scopu prima di a corsa hè a dirigenza, u presidente di Audi Motorsport Rolf Michl hà dettu: "A nostra tecnulugia, squadra, piloti è copiloti anu stu putenziale. I nostri risultati di u stadiu provanu questu. Per quessa, era ancu più frustrante chì i fallimenti di i pneumatici è altri prublemi chì avemu avutu durante a corsa di ghjennaghju ci anu purtatu torna. Avà avemu da truvà una suluzione. A nostra prova sistematicamente pianificata era u prossimu passu impurtante in questa strada dopu l'analisi teorica ". disse.

Cundizioni di corsa ricreate

Audi Sport Team è trè piloti Mattias Ekström, Carlos Sainz è Stéphane Peterhansel anu realizatu teste in Arabia Saudita in maghju, paragunendu e prestazioni di dui tipi di pneumatici diffirenti di BF Goodrich, u fornitore ufficiale di pneumatici di u Rally Dakar. Pruvate di ricreà e cundizioni di danni sperimentati in ghjennaghju per sviluppà contramisuri, a squadra hà utilizatu diverse piste: nantu à una pista di sprint di circa 13 chilometri di ghiaia è sabbia, l'ingegneri anu studiatu e caratteristiche di rendiment. À una distanza di circa 110 chilometri nantu à un corsu di petre, l'enfasi era nantu à a durabilità è i mudelli di danni. Inoltre, u travagliu nantu à l'ammortizzatori era ancu nantu à l'agenda, postu chì u chassis avia da cumportà in modu affidabile in terra irregolare, in modu coherente è efficiente. I sensori di carica è di accelerazione in u chassis supportanu sta analisi.

Sven Quandt, Direttore di squadra di Q Motorsport, hà dettu chì l'urganizazione di teste era estremamente sfida, "Avemu rifattu fallimenti di pneumatici durante i testi. Questu ci hà permessu di analizà e cundizioni chì ci anu datu un mal di testa in ghjennaghju. In stretta relazione cù questu, avemu ancu cambiatu i paràmetri di sospensjoni. Ùn avemu micca trovu una suluzione XNUMX%, ma sta prova era assai preziosa è simu nantu à a strada bona ". disse. Dopu avè ricuperatu da u so crash di ghjennaghju, Carlos Sainz hà participatu à e teste cù u so copilutore, Lucas Cruz. Cruz hà ancu aiutatu à Stéphane Peterhansel. Cum'è s'arricorda, Edouard Boulanger, copilote di Peterhansel, hà ancu avutu un accidente in ghjennaghju. Ùn hà micca participatu à e teste perchè a pista di prova era fisicamente assai esigente. U duo di Mattias Ekström è Emil Bergkvist, chì anu utilizatu u terzu veiculu di a squadra, hà participatu ancu à e teste.

Malgradu a temperatura di 42 gradi Celsius è i venti forti custanti in l'Arabia Saudita, Audi Sport, chì hà realizatu e teste, abbandunò ancu a prova di cunvertitore d'energia à bassa emissione supportata da RS Q e-tron è reFuel. I testi, chì anu fattu un totale di 2.568 chilometri, sò stati impurtanti in quantu à ottene infurmazione tecnica, decisione è determinazione di u stilu di guida per ingegneri è piloti, è ancu cunfirmà l'affidabilità di u cuncettu innovativu. Tutti i dati ottenuti seranu analizati in modu cumpletu è guidanu a preparazione di Audi è Q Motorsport per u Rally Dakar 2024 è u prossimu passu di l'urganizazione.