Automechanika Istanbul 2023 Fiera iniziata

Automechanika Istanbul 2023 Fiera iniziata
Automechanika Istanbul 2023 Fiera iniziata

Automechanika Istanbul 2023, a più grande riunione di l'industria automobilistica internaziunale in a regione, hà iniziatu. Organizata in cuuperazione cù Messe Frankfurt Istanbul è Hannover Fiere Turchia in Istanbul TÜYAP Fair and Congress Center, a fiera pò esse visitata finu à dumenica sera, 11 di ghjugnu. Hè previstu chì più di 1400 mila prufessiunali di l'industria si riuniscenu durante a fiera, chì hà battu u so propiu record cù u numeru di più di 50 espositori è hà ancu accoltu un numeru record di espositori internaziunali.

À a fiera, chì riunisce i prufessiunali di l'industria automobilistica di tuttu u mondu; Havi gruppi di prudutti sottu à e categurie di parti è sistemi, risoluzione di prublemi è riparazione, accessori è persunalizazione, elettronica è connettività, centru di lavaggio è mantenimentu di l'auto, gestione di rivenditori è attellu, sistemi di guida alternativi è carburanti è oliu minerale, circa 700 di quali sò da Turchia Ci hè più di 1400 cumpagnie participanti in totale. Mentre Automechanika Istanbul 2023 cuntinueghja cù l'intensu interessu è a participazione di l'industria di l'automobile, si concentrerà nantu à u tema di a sustenibilità è di e tecnulugia innovatori in tutta a fiera, in particulare a sezione speciale "Innovation 4 Mobility by BAKIRCI".

Nomi impurtanti di l'industria di l'automobile si sò riuniti in a ceremonia di apertura

À a cerimonia di apertura di Automechanika Istanbul 2023, chì hà battu i record, Leon Kalma, membru di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica (OIB) è u presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Associazione di Prodotti è Servizii Post-Vendita (OSS) Ziya Özalp, Salih, membru di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di Istanbul. Sami Atılgan, Moderator Yiğit Top, Messe Frankfurt Brand Manager Michael Johannes, Hannover Fairs Turkey General Manager Annika Klar è Vehicle Supply Manufacturers Association (TAYSAD) President Albert Saydam eranu presenti.

Automechanika Istanbul: a più grande fiera internaziunale di Turchia

Mentre a Turchia cuntinueghja à aumentà u successu chì hà ottenutu in l'esportazioni ogni annu, u settore di l'automobile, chì hà una parte annuale di 30 miliardi di dollari è circa 13 per centu in l'esportazioni di u paese, cuntinueghja à aumentà e so cifre d'esportazione cù Automechanika Istanbul. Automechanika Istanbul, u puntu di scontru di cuntinenti in u settore di l'aftermarket di l'automobile, prepara a terra per e novi cullaburazioni cù l'opportunità chì offre à i pruduttori ogni annu chì si celebra. L'annu passatu, l'exhibitori 28 da 825 paesi diffirenti è 141 13.802 da i paesi 34.552 eranu fora di e fruntiere di Turchia, è 48.354 35 da Turchia, un totale di prufessiunali di l'industria 50 XNUMX. Hè previstu di accoglie più di XNUMX mila visitatori.

Automechanika Istanbul, chì hè a più grande fiera internaziunale di Turchia; Hè a più grande fiera aftermarket di l'automobile in l'Europa di l'Est, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu è a terza più grande in u mondu. Quist'annu, ci saranu pavilioni di 3 paesi diffirenti, cumprese Germania, Spagna, Corea, Czechia, Cina, Taiwan, Tailanda, Hong Kong, Pakistan è India.

Un'altra innuvazione à a fiera 2023, in più di e sale 14 induve i prudutti è i servizii sò esposti, a sala speciale "Atrium" da esse stabilita fora ospita ancu i prufessiunali di l'industria automobilistica sottu u patrocini di Group Auto Turkey. I prufessiunali qualificati di l'acquistu participanu ancu à a fiera Automechanika Istanbul 2023 in u scopu di u prugramma di a missione di compra gestitu da l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica (OIB). Cù i novi tecnulugii da esse presentati è l'avvenimenti da esse realizati, hè u scopu chì i rapprisentanti di u settore passanu sti 4 ghjorni assai occupati è à u stessu tempu pruduttivi, mentre chì e novi cunnessione di l'affari da esse stabilitu daranu una cuntribuzione significativa à u crescita di l'industria automobilistica.

U focu di a fiera hè a sustenibilità è l'innuvazione.

Evidenziando e politiche di produzione sostenibile è soluzioni innovative in l'industria automobilistica, Automechanika Istanbul incontra i prufessiunali di l'industria cù l'ultime tecnulugia in u mondu di l'e-mobilità è di l'automobile in l'area speciale di "Innovation 4 Mobility by BAKIRCI". In l'area di serviziu di i veiculi elettrici stabilitu in a 12a Sala, nantu à 8 veiculi elettrichi diffirenti in 8 stazioni diverse, da esperti; stazione di ricarica, batteria, cambiamentu di pneumatici, pittura, chassis, furmazione di sapè fà.

Mentre i prufessiunali di l'industria esaminanu attentamente tutte l'equipaggiu necessarii dopu a vendita di veiculi elettrici in u campu di e-mobilità, anu l'uppurtunità di cuntribuisce à u so sviluppu prufessiunale cù presentazioni, interviste è workshop cù u prugramma speciale di l'Academia Automechanika preparata da Castrol. In l'area speciale di "Automechanika Academy powered by Castrol", chì si cuncentra nantu à e tecnulugia di e-mobilità di u futuru, temi cum'è l'industria post-vendita, tecnulugie future è uguaglianza di genere in u settore di l'automobile sò stati discututi durante a fiera. , mentri a sessione "Equality 4 Business" nantu à l'aumentu di l'impieghi femminili in u settore hè prevista u venneri 9 di ghjugnu. Yanmar, u "Sponsor di Sostenibilità" di a fiera, ghjoca ancu un rolu di guida per i prufessiunali di l'industria di l'automobile nantu à e pulitiche di produzzione sustinibili cù un prugramma di discussione speciale.

Automechanika Istanbul offre à i club universitari di diverse parti di Turchia l'uppurtunità di esibisce i so prughjetti in Hall 12-A, mantenendu a tradizione chì hà mantinutu in l'ultimi anni per incuragisce i ghjovani generazioni à cuntribuisce à l'industria di l'automobile è à custruisce a so carriera in questu. campu. Inoltre, u prugramma "Masters Compete" preparatu da TOBFED presentarà un cuntenutu culurita à i prufessiunali di l'industria per 6 ghjorni in Hall 12, cù cuncorsi tenuti in 4 diverse categurie, cumprese riparazione di dent, mantenimentu di veiculi è rivestimentu di fogli.

Automechanika Istanbul 2023 serà apertu à i visitori finu à 11:17 dumenica 00 di ghjugnu. Pudete aduprà u situ web ufficiale di a fiera per sapè nantu à l'opzioni di trasportu gratuitu è ​​per creà un iscrizzione di visitatore gratuitu à a fiera tenuta in u Centru di Fiera è Cungressu TÜYAP d'Istanbul.