A Cerimonia di Firma di u Prughjettu di a Linea Ferroviaria per esse Apertu à l'Europa hè stata tenuta

A Cerimonia di Firma di u Prughjettu di a Linea Ferroviaria per esse Apertu à l'Europa hè stata tenuta
A Cerimonia di Firma di u Prughjettu di a Linea Ferroviaria per esse Apertu à l'Europa hè stata tenuta

U guvernatore di Edirne H. Kürşat Kırbıyık hà assistitu à a cerimonia di firma di un novu prughjettu di linea ferroviaria chì deve esse apertu in Europa via Bulgaria è Romania, dopu l'apertura di a linea per u passaghju di veiculi TIR refrigerati trà e porte di fruntiera Kapıkule è Kapitan Andreovo faccia di Turchia apertura à l'Europa.

In nome di Türkiye, à a ceremonia tenuta per l'apertura; U guvernatore di Edirne H. Kürşat Kırbıyık, Ambasciatore di u Ministeru di l'Affari Esteri à Sofia Aylin Eightkök, Edirne Deputy Fatma Aksal, Rettore di l'Università di Trakya Erhan Tabakoğlu, Vice Governatore Samet Öztürk, Direttore Regionale di Tracia di Dogana è Ufficiale di u Cummerciu Esteru, mentre assistia à Nihatı. Vice Primu Ministru è Vice Primu Ministru è Ministru di Trasporti è Comunicazioni Hristo Aleksiev, Ambasciatore di a Republica di Bulgaria à Ankara Angel Çolakov, Sicritariu Privatu di u Vice Primu Ministru per a Pulitica Ecunomica Diliana Doichinova, Vice Ministru di Trasporti è Comunicazioni Krasimir Papukchiyski, Capu di l'Agenzia Doganale Pavel Gerenski, Consul Generale di a Republica di Bulgaria in Edirne Borislav Dimitov è altri ufficiali di altu livellu.

Dopu à l'apertura di a linea di novu custruita per u passaghju di i veiculi TIR refrigerati à a porta di fruntiera Kapitan Andreovo di Bulgaria, u primu veiculu TIR hà attraversatu a nova linea, simbolicamente. Cù a messa in funzione di a nova linea, u tempu d'attesa in dogana per i veiculi TIR chì portanu cibo è cibo in i paesi europei serà accurtatu.

Dopu à l'inaugurazione, hè stata celebrata a cerimonia di firma di un novu prughjettu di a linea ferroviaria per esse apertu à l'Europa via Bulgaria è Romania. In nome di Turchia, l'Ambasciadore di Turchia in Sofia Aylin Eightkök è in nome di u Primu Ministru Bulgaru è u Ministru di Trasporti è Comunicazioni Hristo Aleksiev hà firmatu u prugettu.

Facendu un discorsu in a ceremonia di firma, u guvernatore di Edirne H. Kürşat Kırbıyık hà dettu: "Vogliu sprime a mo felicità per stu bellu passu chì aumenterà ancu l'amicizia trà Turchia è Bulgaria è aumenterà u voluminu di u cummerciu. Cumu l'onorevoli Ministri è u nostru Ambasciatore anu dichjaratu, u voluminu di u cummerciu in e porte di fruntiera Kapıkule è Kapitan Andreovo hè in crescita. Da l'oghje, u voluminu di e nostre porte, chì sò trà e poche porte in Europa è in u mondu, cresce ghjornu per ghjornu. À questu puntu, parlemu di un volume regularmente crescente ogni annu. Dunque, u passu fattu oghje hè un passu assai impurtante. Una altra dimensione di u prublema hè a dimensione ambientale. Da una banda, mentre aumentendu u voluminu di u cummerciu nantu à a linea ferroviaria, serà un passu assai impurtante per riduce l'emissioni di carbone. In più di u trasportu di merci, una altra dimensione di sti porti hè u trasportu di passageri. In i ghjorni à vene, sperimenteremu un periodu d'estate quandu i citadini turchi chì vivenu in Europa venenu in i so paesi natali. In u periodu passatu, l'autorità bulgare ci anu aiutatu assai in questu sensu, vogliu ringraziallu assai. Speremu chì averemu una bona stagione cù a cooperazione mutuale questu annu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare i nostri Presidenti, chì anu decisu di apre stu accordu è sta linea.