Ayvalık 9th AIMA Music Festival principia l'8 di ghjugnu

Ayvalık AIMA Music Festival Accumincia in ghjugnu
Ayvalık 9th AIMA Music Festival principia l'8 di ghjugnu

U Festival di Musica AIMA, chì hè urganizatu da l'Academia Internazionale di Musica Ayvalık (AIMA) dapoi u 2013 è riunisce a ghjente di Ayvalık cù musica classica è jazz, entra in l'estiu cù un prugramma cumpletu. U festival, chì si svolgerà trà l'8 di ghjugnu è u 24 di settembre di questu annu cù u sustegnu di a Fundazione Sabancı, serà cumpletu cù un totale di 12 cuncerti chì copre i mesi d'estate.

À u cuncertu d'apertura di u festival, O Da Tekfen Brass Band, custituitu da Berke Buğra Gökkaya (tuba), Alper Çoker (tromba), Ertuğrul Köse (cornu di granu), Kumsal Germen (trombone) è Deniz Arda Başuğur (tromba), hà interpretatu. à l'Amphitheatre Grand Park di Ayvalık, scuntrà l'audienza à . In u cuncertu, chì principiarà l'8 di ghjugnu 2023, à 20:30, l'arrangiamenti per u quintettu di ottone d'opere populari è classiche seranu realizati. U cuncertu serà apertu à u publicu è gratuitu.

Ayvalık 9th AIMA Music Festival si terrà in ghjugnu cù "Giovani Talenti: İlyun Bürkev (piano) è Naz İrem Türkmen (violin)" u 24 di ghjugnu, è "Nil Kocamangil (violoncello) è Cem Babacan (piano)" u 29 di ghjugnu. Cuntinuerà cù i so cuncerti.