I culteddi svelati à u Festival "Sharpest" di Turchia

I culteddi svelati à u Festival "Sharpest" di Turchia
I culteddi svelati à u Festival "Sharpest" di Turchia

In più di esse a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, i culteddi di 700 anni di Bursa sò stati presentati à u Festival di i Coltelli di Bursa, chì hè statu tenutu per a prima volta. Hè destinatu à trasfiriri stu patrimoniu di 700 anni à e generazioni future cù a festa induve i culteddi chì trovanu a so forma cù u focu è l'acqua in manu di maestri abili sò esposti.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà trasfurmatu Bursa in un museu à l'aria aperta cù i so investimenti in u patrimoniu storicu è culturale, hà aghjustatu un novu à i so sforzi per trasferisce u patrimoniu culturale à e generazioni future. I culteddi di Bursa, chì era ancu a capitale di u ferru à quellu tempu per via di a necessità d'armi di l'armata ottomana, diventenu famosi in u mondu à u festival urganizatu da a Municipalità Metropolitana per a prima volta. A cerimonia d'apertura di u "Festival di u cuteddu" tenuta à u Centru di Cungressu è Cultura di Atatürk hà iniziatu cù a performance di a squadra mehter è a squadra di scudo di spada. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u deputatu di Bursa Refik Özen, u presidente provinciale di u Partitu AK Davut Gürkan, u presidente di l'Associazione di Coltelli di Bursa, Fatih Adliğ, i rapprisentanti di u settore è i dilettanti di l'arte di u cuteddu anu assistitu à a cerimonia.

tradizione radicata

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, parlendu à a ceremonia di apertura di u festival, hà enfatizatu chì Bursa hà parechje caratteristiche date da Diu è chì a fabricazione di coltelli hè una tradizione arradicata per Bursa. Ricordendu chì u cuteddu hà una storia di 700 anni in Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "A fabbricazione di coltelli hè una tradizione arradicata purtata da l'immigranti balcanici dopu a Guerra di u 93. Vogliu ramintà chì a nostra cità hè piena di tracce di a cultura di a cutelleria. Da a Tomba Verde, induve si trovanu i primi è solu intarsi di ferru in u mondu, à u ghjocu di scudo di spada, u primu ballu di u mondu senza musica; I ricordi di stu patrimoniu culturale sò ammucciati in ogni angulu di Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu. Travagliemu per priservà i valori culturali di Bursa è trasmettenu à e generazioni future. Per ricurdà a gloriosa storia di a cutelleria Bursa famosa in u mondu è per ricuperà a so ricunniscenza, avemu preparatu un festival culuratu cù avvenimenti cum'è mostre, cuncorsi è fiere. Ancu l'avemu urganizatu per a prima volta, 89 cumpagnie anu participatu à u nostru festival cù 107 stands. In novu, avemu 6 cumpagnie invitati da a zona di u terrimotu. I visitori di u festivale puderanu guardà i spettaculi di i culteddi, uttene infurmazioni da l'esperti nantu à l'arti di a fabricazione di u cuteddu cù i metudi tradiziunali, è assistisce à l'attellu. In questu primu festival di u cuteddu di Turchia, induve u famosu chef CZN Burak è u chef Suat Durmuş, chì sapemu da e rete soziale, si svolgeranu, in più di parechji spettaculi eccitanti da esse tenuti nantu à u palcuscenicu, i nostri visitatori viranu momenti piacevuli cù e-sports. tornei.

U cuteddu vene in mente prima

U deputatu di Bursa Refik Özen hà ricurdatu chì hà passatu a so zitiddina in Cumhuriyet Street è Bıçakçılar Çarşısı è hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà cuntribuitu à l'urganizazione di u festival. Dichjarà chì parechje caratteristiche venenu in mente quandu Bursa hè citatu, ma u cuteddu hè unu di elli, Özen hà dettu: "Ci importa di tali urganisazioni in quantu à sviluppà è prumove sta professione in u mondu è aumentendu u so valore aghjuntu. Avà ci hè una Bursa in crescita è pruduzzione, è una Turchia in crescita è pruduzzione. Cum'è i nipoti di l'antenati chì sfidavanu u mondu cù spade in i campi di battaglia, hè impurtante chì mantenemu viva sta cultura. U turismu gastronomicu hè un campu impurtante in u mondu è in Turchia. L'input più impurtante di a gastronomia hè u cuteddu. Spergu chì riempieremu rapidamente sta zona cum'è cummercianti di Bursa. Semu pronti à dà ogni tipu di sustegnu. Mi pare ancu impurtante chì stu festival hè urganizatu in Bursa per a prima volta in Turchia. Duvemu piglià stu festival à u livellu internaziunale in l'anni à vene. Credu chì pudemu ancu ottene questu. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u festival ", disse.

Tuttu nantu à u cuteddu

Fatih Adliğ, presidente di Bursa Cutlery Association, hà dettu chì u cuteddu Bursa, chì hà una storia di 700 anni, hà guadagnatu valore una volta in questu festival. Dichjarà chì u cultellu Bursa hè statu introduttu in u mondu cù e cumpetenze di i maestri da u passatu à u presente, Adliğ hà dettu chì u cultellu Bursa hà parechje caratteristiche cum'è a difesa, a cucina, a caccia è u campeghju à u stessu tempu. Sottulineendu chì a caratteristica più impurtante di u cultellu Bursa hè a so nitidezza, Adliğ hà dettu: "Puderemu vede tuttu ciò chì riguarda u cultellu Bursa in questu festival. Un festival culuritu serà realizatu cù cuncorsi. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, i nostri maestri è tutti quelli chì anu cuntribuitu à u festival, chì anu fattu un travagliu impurtante per a prutezzione di u patrimoniu culturale ".

Parlendu in nome di i membri di a ghjuria di u cuncorsu di cuteddu, Selman Metin Annan hà dichjaratu chì un festival assai bonu hè statu preparatu. Vulendu chì u festival è a cumpetizione di u cuteddu ghjunghjenu à u so scopu, Annan hà dettu chì ellu vulia ancu chì l'urganizazione sia tenuta per parechji anni.

Intantu, i vincitori di a cuncurrenza di cuncepimentu di coltelli tenuta in parte di u festivale anu ancu ricevutu i so premii. İrfan Çankaya, chì hè vinutu prima in a Category Chef Knife di u cuncorsu, hà vintu 25 mila TL, u sicondu postu Elie Boudjok 15 mila, è u terzu postu Furkan Nurullah ottobre 10 mila TL. Ali Şahin, chì era u vincitore di a Category Caccia di Caccia di u cuncorsu, hè stata premiata cù 50 mila TL.

U presidente Aktaş hà datu placche à i membri di a ghjuria di u cuncorsu in memoria di u ghjornu. U presidente Aktaş è u so entourage, chì hà apertu u festival cù una cinta, dopu visitatu i stands è esaminò i culteddi da vicinu.