U Bornova Folk Dance Festival hè finitu

U Bornova Folk Dance Festival hè finitu
U Bornova Folk Dance Festival hè finitu

Bornova 2 Festival Folk Dance, chì durò quattru ghjorni, urganizata da a municipalità di Bornova inseme à parechje urganisazioni non-guvernamentali, s'hè finita cù una notte finale culurita. L'ultimu ghjornu di a festa, a marcia di u cortu è i balli di ballu, induve parechji avvenimenti da esibizioni à pannelli, da spettaculi di ballu à cuncerti, anu datu à i participanti una notte indimenticabile.

Affirmant qu'ils considèrent qu'il est de leur devoir de maintenir en vie nos valeurs culturelles et de les transférer aux générations futures, le maire de Bornova Dr. Mustafa İduğ hà dettu: "Cù sta cuscenza, avemu ricurdatu di i nostri balli folklori, unu di l'elementi più impurtanti di a nostra cultura, cù u festival chì avemu urganizatu".

L'entusiasmu di u festival, induve a musica è a ballu sò intrecciati è e melodie balcaniche venenu in vita in Bornova, hà iniziatu cù i stand culturali aperti in Büyükpark. U Centru di Cultura è Arte di Uğur Mumcu hà ospitatu u "Scent of the Chest" è a "Esposizione fotografica di i Balcani". U Panel "Izmir Balkan Immigrants Traditional Dance Culture" è "Turkish Folk Music Concert from the Balkans to Anatolia" sò stati tenuti à u Teatru Open Air Ayfer Feray. Tutte l'associazioni chì anu participatu à l'avvenimentu, chì sò diventate culurite cù l'Attività di i zitelli è i spettaculi di ballu, anu purtatu u ventu balcanicu à Bornova in a notte speciale tenuta in l'Area Recreation Aşık Veysel.

Promenade du Cortege

L'ultimu ghjornu di a festa, a marchja di a corteggia, accumpagnata da i costumi di e squadre di ballu folklore di tutte l'associi chì participanu è di a banda, hà attiratu assai l'attenzione. U cortu chì hà iniziatu in Büyükpark cuntinuò longu à u Küçükpark è a strada Süvari è finì à u Teatru Apertu Ayfer Feray. I spettaculi di ballu presentati dopu à a parata anu ancu datu à i residenti di Bornova una notte indimenticabile.

U presidente Mustafa İduğ, chì ùn hà micca lasciatu i residenti di Bornova solu à l'avvenimenti, hà dettu: "Vogliu ringrazià i nostri squadre di ballu folklore, chì ci anu purtatu multicolore è multiculturalismu, accumpagnatu da e melodie di i Balcani chì anu toccu i nostri cori. Anu prisintatu i mutivi di fratellanza, chì hè ciò chì u nostru paese hà bisognu di più. Ci anu purtatu a luce di l'indipendenza chì hà crisciutu in a terra induve hè natu u nostru antenatu.