A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) celebra u so 134th Anniversary

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) celebra u so terzu anniversariu
A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) celebra u so 134th Anniversary

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), chì hè stata creata u 6 di ghjugnu 1889, cù u scopu di strutturà a vita cummerciale in Bursa è di sustene i scopi di sviluppu, celebra u so 134 anniversariu.

BTSO, chì hà iniziatu a so attività u 6 di ghjugnu 1889 sottu a guida di Osman Fevzi Efendi è i so amichi, hè trà e più grandi camere di cummerciale è di industria in u paese cù più di 53 mila membri oghje. Una cerimonia hè stata tenuta in Bursa, una di e cità chì formanu l'ecunumia turca, à l'occasione di u 134 anniversariu di BTSO, l'urganizazione paraplu di u mondu cummerciale. In u prugramma assistitu da u presidente di l'Assemblea BTSO Ali Uğur, u vicepresidentu di BTSO İsmail Kuş, u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, u Cunsigliu di l'Assemblea, i Membri di l'Assemblea è di u Cumitatu, una corona hè stata prima presentata à u Monumentu Atatürk. Dopu, una preghiera hè stata letta à a tomba di Osman Fevzi Efendi, u fundatore di a Camera, in u Cimiteru Emir Sultan.

"BTSO aghjunghjenu forza à a vita economica di Bursa"

In u so discorsu, u presidente di l'Assemblea BTSO, Ali Uğur, hà dettu chì a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà travagliatu per i so membri, a cità è u paese da u ghjornu chì hè stata fundata. Affirmando chì, malgradu tutti i tempi difficili, BTSO cuntinueghja à fà cuntributi significativi à u sviluppu di l'ecunumia è a vita suciale di a cità, Ali Uğur hà dettu: "Dapoi u ghjornu chì hè stata fundata, a nostra camera hà assistitu à parechji avvenimenti storichi, da a guerra à l'ecunumia globale. crisi, da disastri à epidemie. In questu periodu quandu Turchia cammina versu un futuru assai più forte, continueremu à travaglià cù a mente cumuna di a cità per aumentà e nostre cuntribuzioni à sta caminata. Vogliu ringrazià una volta di più u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, İbrahim Burkay, u nostru cunsigliu di amministrazione, i membri di u cunsigliu è di u cumitatu, chì anu travagliatu intensamente in tuttu stu periodu. Cummemurà cù rispettu, misericordia è gratitùdine tutti i nostri anziani chì anu marchjatu cù passi decisi nantu à sta strada aperta da u nostru fundatore Osman Fevzi Efendi è i so amichi è chì anu cuntribuitu à a nostra camera ghjunghje oghje ". disse.