Una Roadmap hè preparata per l'edificazioni resistenti à u terremotu cù BUTEXCOMP

Una Roadmap hè preparata per l'edificazioni resistenti à u terremotu cù BUTEXCOMP
Una Roadmap hè preparata per l'edificazioni resistenti à u terremotu cù BUTEXCOMP

BUTEXCOMP Project, unu di i prughjetti di trasfurmazioni tecnologichi più impurtanti di Turchia realizatu da BTSO; realizatu un prugramma impurtante per aumentà l'usu di materiali cumposti è tessili tecnichi in a custruzzione di novi edifizii resistenti à u terrimotu è in u rinfurzamentu di edifizii esistenti. Un pianu di strada è un pianu d'azzione seranu preparati cù i risultati ottenuti durante a riunione di ricerca di 2 ghjorni in Istanbul.

BUTEXCOMP, unu di i prughjetti di trasfurmazioni tecnologichi più impurtanti di Turchia in materiali compositi è tessili tecnichi, sustinutu da l'Unione Europea (UE) è a Republica di Turchia, realizatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hè in Istanbul. Riunione di ricerca intitulata 'Using'.

U Prughjettu d'Assistenza Tecnica di u Centru di Produzione è Applicazione di Prototipi di Materiali Compositi è Tessili Tecnici (BUTEXCOMP) realizatu da BTSO hè implementatu in u scopu di u Programma di Settori Competitivi, finanziatu in u quadru di a cooperazione finanziaria di l'Unione Europea è a Republica di Turchia, è realizatu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

I più impurtanti scientisti di Turchia è l'espertu giapponese di u terremotu Moriwaki anu participatu ancu

In a riunione, chì durò 2 ghjorni cù a participazione di accademichi chì sò esperti in i so campi, è ancu istituzioni ufficiali pertinenti, università, urganisazioni non governamentali, centri di ricerca è rapprisentanti di u settore privatu, dopu à l'"analisi di situazione", un U prugettu hè statu preparatu per aumentà l'usu di tessili cumposti è tecnichi per strutture resistenti à i terrimoti, ciò chì deve esse fattu per preparà una strada di strada è un pianu d'azzione hè statu revelatu attraversu u travagliu di gruppu parallelu.

U primu ghjornu di u prugramma, mentri l'espertu di u terremotu giapponese di fama mundiale Yoshinori Moriwaki hà fattu una presentazione nantu à u travagliu realizatu per rinfurzà l'edificazioni, Yuko Tanaka, Capu di l'Uffiziu Turchia di l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale Giapponese JICA, hà parlatu di u travagliu realizatu. fora da JICA dopu à i terremoti di u 6 di ferraghju. Assistendu à a riunione in linea da Germania, u Direttore di l'Istitutu di Ricerca Tessile Sassone Dr. Heike Illing-Günther hà spartutu i risultati di u prughjettu chjamatu "Tessili per u Settore di l'Edifiziu-Renforcement Materials Samples/Research". À l'avvenimentu, u Dipartimentu di Ingegneria Civile di METU Lectured Retired, TED University Advisor à u Rettore Prof. Dr. Güney Özcebe "U rinforzu strutturale hè una suluzione?" intitulé Prof. Dr. Haluk Sucuoğlu, cù u titulu di "Valutazione è rafforzamentu di l'edificazioni esistenti", a Facultà di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica d'Istanbul è u presidente di a Fundazione Earthquake Prof. Dr. Alper İlki hà fattu una presentazione intitulata "Termoti di Kahramanmaraş, rinfurzà a prestazione di u terremotu di strutture esistenti".

Risultati impurtanti Ottenuti

Alparslan Şenocak, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, chì hà fattu e valutazioni nantu à a riunione, hà dettu: "Dopu à i terremoti di u 6 di ferraghju, l'applicazioni di rinfurzamentu cù fibre di carbone sò tornate à u primu postu. U nostru Centru di Eccellenza Tessile è Tecnica di Tessili è u Centru di Ricerca è Eccellenza di Materiali Compositi Avanzati, chì avemu stabilitu in BUTEKOM in Bursa, anu una infrastruttura è una sperienza impurtante chì rinfurzà i studii in questu campu. Cù u nostru prughjettu BUTEXCOMP, vulemu preparà una nova strada per aumentà l'usu di materiali cumposti è tessili tecnichi in a custruzzione di novi edifici resistenti à u terrimotu è u rinfurzamentu di l'edifizii esistenti. In questu cuntestu, pensu chì a nostra riunione di ricerca, chì avemu urganizatu cù a participazione di l'attori di l'industria è l'esperti in u campu, hà furnitu risultati impurtanti ". disse.

U rapportu serà sottumessu à l'autorità pertinenti

BUTEXCOMP Direttore di l'Unità di Coordinazione di l'Operazioni di Prughjettu Prof. Dr. Mehmet Karahan hà dettu ancu: "U nostru scopu hè; Stabbilimentu di una catena di fornitura domestica in Turchia per tessili tecnichi è materiali compositi utilizati in u rinfurzamentu di u terrimotu è stabilisce norme è regulamenti pertinenti. Di novu, avemu u scopu di chjude e lacune in l'educazione in questu campu è di creà spazii di cuuperazione. Avemu da cuntinuà à discutiri di tematiche cum'è cumu si deve esse stabilitu a legislazione è i normi in questu spaziu, quale deve travaglià in questu travagliu, ciò chì pò esse fattu nantu à a basa di l'educazione, per esempiu, aprendu corsi nantu à u sughjettu in u dipartimentu di l'ingegneria civile, Apertura di prugrammi cuncentrati à u rinfurzamentu in i culleghji prufessiunali di 2 anni, in u scopu di i workshop. Un rapportu assai preziosu serà ottenutu à a riunione di ricerca in Istanbul. Trasmetteremu stu rapportu à l'autorità pertinenti cù a speranza chì serà implementatu ". disse.