U "Prughjettu Egeşehir Mass Housing" hè in rapida crescita in Çiğli

U "Prughjettu Egeşehir Mass Housing" hè in rapida crescita in Çiğli
U "Prughjettu Egeşehir Mass Housing" hè in rapida crescita in Çiğli

U prughjettu di l'abitazione di massa di 546 appartamenti, implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Çiğli per u persunale municipale è e famiglie à pocu redditu, hè in rapida crescita. U prughjettu serà cumpletu in 30 mesi.

U "Prughjettu Egeşehir Mass Housing" cù 546 appartamenti, implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per u persunale municipale è e famiglie à pocu redditu, avanza rapidamente. U prughjettu di l'abitazione di massa, implementatu nantu à una superficie di 36 mila metri quadrati in Çiğli, serà finitu in 30 mesi. E case, chì a produzzione di cimentu armatu cuntinueghja, sò custituiti da 14 blocchi cù 10 piani. Inoltre, un tipu turcu di Metudu d'Analisi di Rischiu hè appiicatu per a prima volta in Turchia in e case custruite.

"Avemu cuminciatu à custruisce pavimenti nantu à e fundazioni"

Dicendu chì anu iniziatu rapidamente u prucessu di custruzzione, Ekrem Tükenmez, Direttore Generale di EGEŞEHİR A.Ş, hà dettu: "Avemu finitu i fundamenti di 14 di i nostri 3 blocchi, è avemu cuminciatu à custruisce nantu à questi fundamenti. Hè appiicata cum'è terra + 9 in ogni blocu. 8 d'elli cù sotano, 6 d'elli senza sotano. Applichemu i regulamenti di u terrimotu è i normi naziunali è internaziunali in u prughjettu, l'attività di custruzzione è a selezzione di materiale. Avemu ancu aduprà sistemi per tetti verdi è generazioni di energia solare in i nostri custruzzioni. Custruiremu nantu à un terrenu difficiule, ma i nostri travaglii di scavi è di scavi sò per esse cumpletati. Tuttavia, cuntinuemu à fabricà cimentu armatu, avemu da guadagnà rapidità per compie u travagliu ghjornu per ghjornu. Credu chì quandu u paisaghju hè finitu, serà un spaziu di vita assai bellu ".

"Avemu aghjustatu ancu disastri naturali"

Dichjarà chì anu applicatu u Metudu d'Analisi di Rischi Turchi per a prima volta in stu prughjettu, Gökhan Güler, Coordinatore di Salute è Sicurezza Occupational Cooperative di Imece Yaka Building hà dettu: "Ùn ci hè mai statu un analisi di risichi di tipu turcu in Turchia. Cù u mo prughjettu di duttore, avemu cuncepitu un analisi di risicu in modu di travagliu 5%. L'avemu cuncepitu in cunfurmità cù e cundizioni cummerciale di Turchia. Ci sò 800 tecniche di analisi di risichi diffirenti in u mondu. Ci sò fattori fisichi, chimichi, ergonomichi è psicosociali. Avemu aghjustatu disastri naturali à questu. In più, avemu fabricatu XNUMX segni di salute è sicurezza noi stessi secondu u regulamentu di salute è sicurità.

Seranu pruprietarii di casa

Sultan Tazegül, presidente di a Cooperativa di Custruzzione di l'Abitazione di i Lavoratori di İzmir, hà dettu: "I travaglii di 546 residenze, chì sò stati custruiti per u persunale chì ùn anu micca case è i nostri citadini à pocu redditu, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di İzmir è cù l'istruzzioni di u nostru presidente Tunç, avanzanu a piena velocità. I nostri amichi seranu stallati in e so case calde dopu à 30 mesi. In questi ghjorni chì i costi di custruzzione sò in crescita, i nostri amichi seranu pruprietarii di casa à un prezzu assai assequible ".

U terremotu è a crisa climatica sò ancu cunsiderate

EGESEHIR A.S. 546 residenze seranu custruite da In u prugettu, era destinatu à include suluzioni sensibili à a sicurità di u terremotu, u cambiamentu climaticu è i prublemi di sustenibilità.

U prughjettu architettonicu sarà custituitu da 14 blocchi di 10 piani. 7 di i blocchi seranu 3 + 1 appartamenti è 7 di elli seranu 2 + 1 appartamenti. L'area residenziale di l'edificiu chì deve esse custruitu in u prugettu hè di 6 mila 500 metri quadrati, l'area di paisaghjolu strutturale hè di 12 mila 300 metri quadrati è l'area di u paisaghju vegetativu hè di 17 mila 168 metri quadrati.