Cina hà esportatu $ 19.3 miliardi di pannelli solari in i primi quattru mesi di l'annu

Cina hà esportatu miliardi di dollari di pannelli solari in i primi quattru mesi di l'annu
Cina hà esportatu $ 19.3 miliardi di pannelli solari in i primi quattru mesi di l'annu

I dati ufficiali mostranu chì a Cina hà registratu una forte crescita in u valore di l'esportazione di i prudutti fotovoltaici (PV) in i primi quattru mesi di l'annu. Sicondu i dati publicati da u Ministeru di l'Industria è e Tecnulugie di l'Informazione, l'esportazioni di prudutti PV anu aumentatu da 18.9 per centu annu à $ 19.35 miliardi.

U ministeru hà nutatu chì l'industria PV hà vistu un altu ritmu operativu, soprattuttu in u periodu di marzu-aprile. Di novu in questu periodu, a produzzione di polisilicu hè aumentatu da 72,1 per centu è a produzzione di wafer di siliciu aumentava da 79,8 per centu annu.

In a dichjarazione fatta da a China Photovoltaic Industry Association, u paese hà fattu esportazioni di 2022 miliardi di dollari in 51,25. Questa figura currisponde à un aumentu di 2021 per centu più di $ 28,4 miliardi in 80. L'Europa, chì cuntene circa u 55 per centu di u voluminu di l'esportazione di moduli fotovoltaici, mantene a so pusizioni cum'è u mercatu d'esportazione più impurtante di a Cina cun un aumentu di 10,9 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Cum'è una stazione di trasferimentu per l'esportazione di moduli fotovoltaici in Europa, l'Olanda mantene a prima pusizione in u segmentu di u mercatu di l'esportazione di moduli fotovoltaici in Cina.