Pig Pots truvati 6 XNUMX anni fà in Cina orientale

Pig Pots di milla anni truvati in Cina orientale
Pig Pots truvati 6 XNUMX anni fà in Cina orientale

L'archeologi anu trovu un raru pezzu di ceramica in forma di porcu in a Pruvincia di Jiangsu in Cina orientale chì pò esse statu un ghjoculu di u zitellu chì data di circa 6 6 anni. A ceramica hè stata scuperta in un situ neoliticu di reliquie di Ma'an in a cità di Wuxi, chì hà purtatu i ricercatori à crede chì i porchi sò stati domesticati in a zona XNUMX XNUMX anni fà.

Li Yiquan, vicepresidentu di l'Istitutu Wuxi di Reliquii Culturali è Archeologia, hà dettu chì u porcu di ceramica, di a dimensione di u pugnu di un zitellu, avia parechji buchi è pareva chì avia perle di ceramica in u so corpu cavu. "Statue di ceramica in forma di porcu sò state scuperte in altri insediamenti preistorichi, ma ùn avemu mai vistu tali porchi di ceramica cavu prima", disse Li.

Hè necessariu più ricerca per vede se stu porcu poroso pò esse soffiatu cum'è un fischiu, disse Li. L'archeologi anu scupertu più di 260 articuli, cumprese articuli di petra, ceramica è giada, in u situ di Reliquie di Ma'an, chì spannò parechje dinastie in a storia cinese.