Firme per Dikimevi Mamak Metro

Firme per Dikimevi Mamak Metro
Firme per Dikimevi Mamak Metro

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà datu l'iniziu di u prughjettu di u metro dopu à 12 anni in a capitale. Per Dikimevi-Mamak Metro, un accordu di prestitu di 4 milioni d'euros hè statu firmatu cù l'BERD è l'AFD cù una maturità di 12 anni cù un periodu di grazia di 250 anni. Hè destinatu à pusà i fundamenti di u prugettu, chì hè in u stadiu di offerta, in pocu tempu.

Cuntinuendu i so sforzi per espansione a reta di u sistema ferroviariu di a capitale, a Municipalità Metropolitana dà l'iniziu di un prughjettu di metro in Ankara dopu à 12 anni.

In u scopu di Dikimevi-Natoyolu Rail System Extension Line Project; Un cuntrattu hè statu firmatu cù a Municipalità Metropolitana d'Ankara, u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) è l'Agenzia Francesa di Sviluppu (AFD) per un sustegnu finanziariu di 4 anni cù un periodu di grazia di 12 anni.

"BUONA FORTUNA PER A NOSTRA ANKARA"

À a riunione tenuta à a Presidenza, l'accordu di prestitu; U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà firmatu un cuntrattu cù u Settore di l'Infrastruttura di EBRD, Sue Barrett, u Direttore Regionale di a Turchia-Mediu Oriente è l'Africa è a Sottosegretaria Mathilde Grammont, Ambasciatrice di l'Ambasciata di l'Ambasciata di a Repubblica Francese di Ankara.

In u so discorsu à a cerimonia di firma, Mansur Yavaş hà dettu: "Oghje, avemu riunitu per l'accordu di prestitu di l'estensione di Metro Mamak di a nostra cità è firmeremu l'accordu di prestitu cù u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu è l'Agenzia Francese di Sviluppu. Bona furtuna per a nostra Ankara ", disse.

"PUTE CONFIDÀU DI U NOSTRE SUPPORTU INTERMINABILE PER Sviluppà Prughjetti"

Sue Barrett, Direttore Regionale di u Settore di l'Infrastruttura di l'EBRD, Turchia, Mediu Oriente è Africa hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Semu assai felici di finanzià a linea supplementaria di 7,5 chilometri à u sistema ferroviariu di Ankara è a cunnessione di una parte affollata di a cità cum'è Mamak à a cità, cù a municipalità metropolitana di Ankara. Grazie à stu prughjettu, l'emissioni di carbone seriu seranu ridutte è serà un prughjettu assai utile per u trafficu di Ankara, chì portarà 700 mila persone à ghjornu. U nostru primu prughjettu era di l'autobus. In fatti, dui prughjetti impurtanti di u prughjettu di e cità verdi per furnisce un trasportu più verde è più pulitu in dui prughjetti... Avemu fattu assai in pocu tempu. U presidente, in particulare, vi ringraziemu per a vostra visione è a vostra strategia per fà sta cità megliu ".

L'ambassadeur de l'AFD à l'Ambassade de la République française à Ankara Mathilde Grammont, sous-secrétaire de l'Ambassadeur, s'est également exprimé lors de la cérémonie de signature :

"Sò quantu ti interessa a qualità di l'aria, chì aiuterà à riduce l'emissioni di carbonu chì sò dannusu à u clima, è ancu l'atmosfera chì dannu a salute di i residenti lucali. Infine, stu prughjettu hè un prughjettu chì avarà un impattu pusitivu in a riduzione di l'ineguaglianza di genere facilitendu a mobilità di e donne cù opportunità di trasportu limitate cù trasportu publicu accessibile è sicuru d'alta qualità. Spergu chì averemu prestu altre opportunità per sviluppà prughjetti di sta qualità, è pudete cuntà u nostru sustegnu infinitu per ottene questu.

250 MILIONI EURO SUPPORT FINANCE

Dikimevi - Natoyolu Rail System Extension Line Project hè custituitu da 1 stazioni diverse cù i nomi Abidinpaşa, Aşık Veysel, Tuzluçayır, General Zeki Doğan, Fahri Korutürk, Cengizhan, Akşemsettin è Natoyolu, chì copre l'estensione di a linea A8-AŞTİ-Diki. a est di Ankara...

Per u finanziamentu di u prughjettu di 7,461 4 km di lunghezza, un sustegnu finanziariu tutale di 12 milioni d'euro hè statu ottenutu da u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) è l'Agenzia Francesa di Sviluppu (AFD) cù una maturità di 250 anni, cù un periodu di grazia. di XNUMX anni.