Dnata hà introduttu u processatore di l'alimentariu cù l'intelligenza artificiale à a fiera WTCE

Dnata hà introduttu u processatore di l'alimentariu cù l'intelligenza artificiale à a fiera WTCE
Dnata hà introduttu u processatore di l'alimentariu cù l'intelligenza artificiale à a fiera WTCE

dnata, una compagnia aerea di punta è un fornitore di servizii di viaghju, hà presentatu un novu pruduttu eccitante à u World Travel Catering & Onboard Services Expo (WTCE). I visitatori di u stand di a cumpagnia in Amburgo, Germania, ponu scuntrà è interagisce cù un robot di cucina di punta chì rapprisenta u futuru di l'innuvazione in catering.

Hè u primu robot in u mondu chì usa a tecnulugia AI è pò eseguisce attività di cucina sia in operazioni domestiche sia cummerciale. U robot hè statu fattu da Moley Robotics è pò preparà i stessi piatti secondu l'istruzzioni pre-registrati di u chef. Hè dotatu di parechji sensori è capacità d'apprendimentu di macchina chì li permettenu di misurà precisamente ingredienti è maestru di tecniche di cucina cumplesse. A suluzione innovativa furnisce una qualità consistente, un altu livellu di sicurezza è una adattazione rapida à i paràmetri cambianti in tempu reale.

"Semu felici di pudè mostrà u nostru robot di cucina rivoluzionariu à fiancu à a nostra cucina premium è offerta di vendita à u World Travel Catering & Onboard Services Expo", dice Robin Padgett, CEO di dnata Catering & Retail.

"Cerchemu constantemente modi per migliurà a qualità è l'efficienza sfruttendu l'ultime tecnulugia, cumprese l'intelligenza artificiale è l'automatizazione, in a nostra reta globale. In l'ultimi anni, avemu implementatu una gamma di soluzioni avanzate per ottimisà diversi aspetti di e nostre operazioni, da l'analisi di u cunsumu à l'acquistu di cumpunenti, l'inventariu è a gestione di i rifiuti. Continueremu à monitorà e tendenze da strettu è integreremu ulteriormente l'IA in e nostre operazioni per capitalizà l'opportunità offerte da l'innuvazione ", aghjusta Robin Padgett.

I visitori di a fiera WTCE ponu scuntrà cù u robot Bella, chì serve cibo è bevande di prima classe in a fiera, è ancu u robot di cucina. A so gemella vive digià in l'Emirati Arabi Uniti è, inseme cù u so cumpagnu Kitty, assiste l'ospiti in u salone di l'Aeroportu di Sharjah (SHJ). A sala di l'aeroportu SHJ hè operata da Alpha Flight Services, una joint venture locale di dnata.

U vastu stand dnata in Amburgo hà ancu una stazione di cucina chì offre à i visitori esperienze culinarie di prima qualità in tempu reale. Disponibile per i gestori di dnata è i chefs premiati da u mondu sanu, i clienti è i partenarii à WTCE.

A divisione di ristorazione è di vendita di dnata hè unu di i principali fornitori di servizii d'ospitalità in volu in u mondu. Più di 10.000 60 prufessiunali di catering preparanu circa 110 milioni di pasti annu per i trasportatori full-service, low-cost è VIP da più di XNUMX filiali.

WTCE hè u principale avvenimentu glubale per a catering di viaghju, u retail inflight è u cunfortu di i passageri. L'avvenimentu si ferà in Amburgo da u 6 à l'8 di ghjugnu.