L'industria di a petra naturale si scontra à a Fiera di Xiamen

L'industria di a petra naturale si scontra à a Fiera di Xiamen
L'industria di a petra naturale si scontra à a Fiera di Xiamen

L'industria turca di petra naturale, chì hè unu di i settori stella di Turchia in l'esportazioni, cù un rendimentu d'esportazione di $ 2022 miliardi in 2,2, si prepara à scuntrà cù i cumpratori chinesi, u sicondu mercatu di esportazione più grande, dopu à un hiatus di 4 anni.

A fiera più grande di u mondu in u settore di a petra naturale, Xiamen Natural Stone and Technologies Fair, accoglierà una grande riunione in u settore di a petra naturale trà 5-8 June 2023. 60 cumpagnie esportatrici da Turchia participanu à a Fiera di Xiamen. L'esportatori turchi di pietra naturale seranu u capu in a participazione straniera à a fiera, induve 22 cumpagnie da i paesi 300 participanu.

L'Associazione di l'Esportatori di Minerali di l'Egeu tene l'Organizazione Naziunale di Participazione Turca di a Fiera di Pietra Naturale è Tecnulugia di Xiamen, cum'è hè stata per parechji anni.

Dichjarà chì e tracce di a pandemia in Cina sò completamente sparite, a quarantena hè stata finita, è chì a Cina hà superatu l'aspettattivi è hà ottenutu un tassu di crescita di 2023 per centu in u primu trimestre di u 4,5, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Minerali Egei, İbrahim Alimoğlu, hà dettu chì L'industria turca di a petra naturale hà stabilitu ligami cumerciali intensivi in ​​l'ultimi anni 20. Hà spressione chì sò felici di scuntrà cù l'importatori chinesi dopu una longa pausa.

Informendu chì l'industria turca di pietra naturale hà righjuntu un potenziale d'esportazione di 2013 milioni di dollari in Cina in 981, Alimoğlu hà dettu: "A causa di l'aumentu di i stock di pietra naturale in Cina in l'anni successivi, u rallentamentu in u settore di a custruzione è infine a pandemia, e nostre esportazioni di petra naturale in Cina in u 2022 ghjunghjeranu à 419 milioni di dollari, quantu hè diminuitu. Cina hà superatu a pandemia è tende à vultà à i so vechji tempi in l'ecunumia. Esperemu chì a ricuperazione di l'ecunumia chinesa hà riflissioni pusitivi nantu à i figuri di l'esportazione di l'industria turca di petra naturale. Avemu da prumove per aumentà e nostre spurtazioni di petra naturali in Cina è i cumpratori da tuttu u mondu, u nostru scopu hè di aumentà e nostre esportazioni di valore aghjustatu, avemu u scopu di ghjunghje à i nostri vechji figuri d'espurtazioni in l'esportazione in Cina in u prucessu.

Hè previstu chì 170 mila prufessiunali visitanu a Fiera di Xiamen, chì serà assistita da un totale di circa 200 22 cumpagnie, 300 di e quali sò stranieri è da 140 paesi, nantu à una zona di stand di 6 mila metri quadrati. U padiglione turcu, chì accoglierà i so visitatori in u Hall A746, riunisce l'importatori di petra naturale è l'esportatori turchi in una zona di XNUMX metri quadrati.

A Fiera di Petra Naturale è Tecnulugia di Xiamen accoglie ancu assai avvenimenti.

Halilullah Kaya è Akın Yeşilkaya, membri di u Cunsigliu di l'Associazione di Esportatori di Minerali Egei, in u prugramma da esse trasmessi in diretta nantu à u situ web di Xiamen Stone Fair è u canali wechat di Xiamen Stone Fair, cù u scopu di migliurà l'esportazioni da Turchia à a Cina, Turchia Mining, Aegean Mine Exporters Association Iddi darà infurmazione nantu à u statutu di l'esportazioni di Turchia nantu à a basa di i paesi è a nostra Organizazione Naziunale di Participazione.

Guanco Trade Flame Dilan Can di Turchia sarà cù l'esportatori turchi durante a Fiera di Pietra Naturale è Tecnulugia di Xiamen è informarà l'esportatori nantu à u mercatu cinese. Mediarà riunioni cù l'urganisazioni settoriali ombrella di a Cina per chì e nostre cumpagnie aumentenu e so esportazioni.

À u stand di l'Associazione di Esportatori di Mine Egee in a Fiera di Xiamen, l'attori di l'industria seranu furniti cù l'esperienza di vede a minera in un ambiente virtuale è identificà remotamente i pussibuli fatturi di risichi in a cava cù vetri VR.