U primu panda albinou di u mondu spotted in u sud-ovest di a Cina

U primu panda albinou di u mondu spotted in u sud-ovest di a Cina
U primu panda albinou di u mondu spotted in u sud-ovest di a Cina

Un panda albino estremamente raru, forsi l'unicu, in u mondu hè statu vistu in u suduvestu di a Cina. Filmati di i movimenti di u panda in natura, catturati da una camera, sò stati filmati in u ferraghju scorsu è spargugliati da a riserva naturale naziunale di Wolong in a pruvincia di Sichuan; questi sò stati mostrati in a televisione statale à a fine di maghju. U panda, chì hè capitu di cinque o sei anni, ùn hà micca prublemi di salute apparenti.

L'imaghjini di l'animali hè stata catturata per a prima volta da e camere di a riserva naturale in aprile 2019, à una altitudine di circa 2 metri. Ma quandu a riserva naturale hà liberatu queste prime imagine in maghju di questu annu, a pelle bianca di u panda è l'articuli è l'ochji rossi sò stati visti publicamente.

Sicondu a Televisione Publica Cinese CCTV, l'autorità di u Parcu di Conservazione di a Natura anu furmatu una squadra speciale per osservà stu panda da quandu hè statu vistu per a prima volta. L'ultime filmati mostranu questu animale tuttu biancu chì coesiste cù assai altri panda regulare maculati in biancu è biancu à 2 metri sopra u livellu di u mari.

Li Sheng, un ricercatore in a Scola di Scienze di a Vita di l'Università di Pechino, spiegò chì u panda albino hè a prima spezia chì si vede in natura. Li hà dichjaratu chì ùn hè micca cunnisciutu ancu se i so geni sò stati trasmessi à altri panda chjuchi, è più seguitu è ​​ricerca hè necessariu per determinà questu.

Pandas campanu in Cina è soprattuttu campanu in e regioni muntagnose di e pruvince di Sichuan, Shaanxi è Gansu. Sicondu u rapportu di a biodiversità di a Cina 2021, circa 860 panda campanu in u so habitat naturale.