A flotta di trasportu di Eskşehir hè stata rinfurzata cù novi autobus

A flotta di trasportu di Eskşehir hè stata rinfurzata cù novi autobus
A flotta di trasportu di Eskşehir hè stata rinfurzata cù novi autobus

Cuntinuendu i so investimenti in u trasportu urbanu, a municipalità metropolitana di Eskişehir hà rinfurzatu a so flotta di trasportu acquistendu 18 autobus novi. L'autobus cù accessu per disabili furnisceranu opportunità di viaghju più còmode è sicure per ghjunghje in i quartieri rurali.

A municipalità metropolitana di Eskişehir cuntinueghja i so investimenti in autobus in u trasportu urbanu è l'investimenti in u sistema di ferrovia leggera.

L'autobus Isuzu Novo Citi, chì sò stati offerti da a Direzzione di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, u 28 di dicembre di u 2022, è u cuntrattu hè statu firmatu da a cumpagnia Anadolu Isuzu, sò ghjunti in Eskişehir. I veiculi ricevuti da l'Uffiziu di l'Uffiziu di u Trasportu Pùblicu rimpiazzaranu i veiculi di pocu mudellu chì serve i quartieri rurali è furniscenu opportunità di viaghju più còmode è sicure.

L'ufficiali chì anu datu infurmazioni nantu à i veiculi anu dettu: "I nostri 18 autobus di trasportu publicu Isuzu Novo Citi sò longu 7,5 metri cù bassi costi di carburante è di mantenimentu, carburanti diesel, climatizzati, cù riscaldamentu cintrali di tippu d'acqua supplementu, adattatu per l'accessu per disabili, 21 occupanti. + 1 disabilitatu + 25. Hà capacità di passageru in piedi. I nostri veiculi di trasportu publicu equipati di 7 camere è sistemi di sicurezza di registrazione serviranu principalmente à i quartieri rurali ". dissenu. L'autobus, chì e so prucedure di registrazione di u trafficu sò state cumplete, saranu messi in serviziu per i residenti di Eskişehir.