Supportu cù l'imprese da l'ESO Sustainable Green Industry Unit

Supportu cù l'imprese da l'ESO Sustainable Green Industry Unit
Supportu cù l'imprese da l'ESO Sustainable Green Industry Unit

Eskişehir Camera di l'Industria Unità di l'Industria Verde Sostenibile, Eskişehir Chamber of Industry Member As Çelik è Isıl Islem Sanayi ve Ticaret A.Ş. è l'impronta di carbone di KYK Construction Chemicals Industry and Trade Inc. hè stata calculata è consegnata à e cumpagnie.

Rapporti preparati dopu a riunione tenuta à a Camera di Industria di Eskişehir à AS Çelik Presidente di u Cunsigliu Cengiz Mutlu è Sistemi di Gestione è KYK Construction Chemicals Manager di Control Internu Tuğçe Erdem, Membru di l'Assemblea di ESO è Coordinatore di Unità di Industria Verde Sostenibile ESO Ömer Benli, Vice Segretariu Generale İsmail Öztürk, Cunsigliu di l'Unità di Industria Verde Sostenibile Prof. Dr. Hè statu mandatu da Cengiz Türe è rapprisentanti di unità.

Parlendu à a consegna di u documentu, Ömer Benli hà dettu: "Avemu da i nostri Membri cù u calculu è a rappurtazione di l'inventariu corporativu di gas serra è cumpiendu u compitu di facilità. Preparamu i nostri industriali per u prucessu di Riconciliazione Verde ogni ghjornu. Finu a data, avemu calculatu è furnitu l'impronta di carbonu corporativu di 17 cumpagnie. Avemu datu infurmazioni preliminari in termini di sustenibilità è efficienza. Facemu un sforzu cù e nostre cumpagnie per creà cuscenza. Per d 'altra banda, e nostre cumpagnie deve esse cuscenti di a so seriu. Avemu da accelerà i prucessi d'armonizazione cù u Cunsensu Verde di l'UE è u Meccanismu di Carbone à u Cunfini ".