Squadra di Calcio Femminile FOMGET In Via di u Campionatu

Squadra di Calcio Femminile FOMGET In Via di u Campionatu
Squadra di Calcio Femminile FOMGET In Via di u Campionatu

FOMGET, chì hà fattu a so marca in a finale di a Super League di Football Femminile Turkcell di a capitale, affronterà a squadra di football femminile Fenerbahçe Petrol Ofisi u venneri 2 di ghjugnu. İzmir Alsancak Mustafa Denizli Stadium accoglierà a partita, chì principia à 20.00:XNUMX.

I ghjucatori di football femminile di successu di a capitale cuntinueghjanu a so preparazione per u big game cù l'entrenamentu prima di u partitu finale di u play-off di a Turkcell Women's Football Super League.

Dichjarà chì u so scopu hè di scopre un novu terrenu purtendu u trofeu di campiunatu à a Capitale, l'atleti di successu di FOMGET anu dettu:

Tugba Karatas: "Semu assai entusiasmati da quandu avemu passatu a semifinale. Avà avemu da ghjucà a finale è a faremu davanti à u publicu è in un grande stadiu, chì ùn si vede micca in u football di e donne. Avemu preparatu per questu ghjornu per una stagione. Avemu travagliatu duru è mette assai sforzu. I nostri maestri ci anu preparatu assai bè. A municipalità ci hà datu un sustegnu assai bonu, grazie ".

Ebru Sahin: "Avemu ghjucatu assai partite finu à avà. Avemu preparatu assai bè cum'è una squadra, ci hè una preparazione vivace. Semu assai entusiasmati. Vulemu purtà u trofeu à a Capitale è serà una prima. Invitu tutte e persone di Ankara à u partitu di Izmir. Ch'elli ùn ci lascianu micca solu, stà cun noi ".