Preparazione completata per i corsi d'estate gratuiti in Gaziantep

Preparazione completata per i corsi d'estate gratuiti in Gaziantep
Preparazione completata per i corsi d'estate gratuiti in Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà finitu a so preparazione per i corsi d'estate gratuiti per i zitelli, chì cumincianu cù e vacanze d'estiu. I corsi, pieni di attività chì miranu à i zitelli à amparà mentre si diverte, cumpresi assai cuntenutu cum'è a cultura, l'arte è a scienza, sò urganizati da Gaziantep Children's Art Center, Game and Toy Museum, Turkish Bath Museum, Güvenevler Children's Library, Central Children's Library. , Biblioteca di i zitelli Hasan Celal Güzel, Prof. Dr. Si terrà à a Biblioteca di i zitelli Alaeddin Yavaşça, u Centru d'Arte Gaziantep, u Centru di Scienze Müzeyyen Erkul, i Workshops di Tecnulugia di Esperimenti.

L'atelieri di Biblioteca Digitale serviranu per adulti

In a Biblioteca Digitale, i corsi divisi in categurie di età 12-18 è 18-35 seranu tenuti cum'è Workshop di Intelligenza Artificiale è Metaverse, Metaverse è NFT Design Workshop, 3D Modeling Workshop, Digital Literacy Workshop, Future of the Internet Workshop.

E tradizioni saranu ricordate in i musei

Mentre l'attività cum'è l'attellu tradiziunale di ghjoculi è l'attellu di spinning top si svolgeranu secondu e fasce d'età determinate in u Museu di u ghjocu è u ghjocu di Gaziantep, u Museu di u Bagnu Turcu servirà per i zitelli è i ghjovani in tuttu l'estiu cù u so attellu di sapone è attellu di petra profumata.

Şahin: "Avemu rinfurzatu ancu u cuntenutu di e scole d'estate"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà enfatizatu chì u periodu di l'estiu hè ancu assai impurtante in a so cuntribuzione à l'educazione in u messagiu video chì hà publicatu nantu à i so cunti di e social media.

U presidente Şahin, indirizzendu i genitori è i zitelli in u so messagiu video, hà dettu: "Avemu bisognu di preparà i zitelli per u novu periodu. Avemu ancu rinfurzatu u cuntenutu di e scole d'estate. Avemu aghjurnatu u cuntenutu di i nostri scoli d'estate in questu modu, mentre andemu à u scopu di esse un Gaziantep amichevule à i zitelli, mentre andemu à u scopu di a cità di l'educazione, a cità di a scienza, a cità di u sport, a cità di a cultura chì i nostri figlioli. aspetta in a scola d'estate. Vulemu è li invitemu à vene in i nostri scoli stu veranu per amparà stu bellu travagliu in i nostri scoli divertendu, amparà riposendu, educà si tuttu l'estate, è esse pronti mentalmente, fisicamente è spirituali in ogni modu quandu cumincianu e scole ".