Sigarette illegali è telefoni cellulari sequestrati à a porta di u cunfini di Habur

Sigarette illegali è telefoni cellulari sequestrati à a porta di u cunfini di Habur
Sigarette illegali è telefoni cellulari sequestrati à a porta di u cunfini di Habur

U Ministeru di u Cummerciu hà dettu chì durante l'operazioni realizate à a Porta Doganale di Habur, 250 pacchetti di sigarette di contrabande è 21 telefuni mobili di contrabande sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u primu di l'operazioni realizati da e squadre di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di Habur hè stata realizata in un minibus chì hè vinutu da l'Iraq per entre in Turchia. In u risultatu di l'analisi di risichi fatti da e squadre di l'Infurzazione Doganale, u minibus hè statu trovu suspettu è mandatu per scanning x-ray. In u risultatu di a scansione, a densità sospetta hè stata rilevata in parechji punti di u veiculu.

E squadre, chì anu cuminciatu à circà in dettagliu, anu trovu 4 telefunini oculati in a scatula di fusibile di u veiculu, è 370 pacchetti di sigarette illegale oculate in a scatula di fusible è in i spazii naturali di i fanali è i paraurti.

In un'altra operazione realizata, e squadre di l'Infurzazione Doganale anu evaluatu un veiculu chì vene à entre in u paese cum'è suspettatu è l'anu seguitu da vicinu in u campu. In a prima chjamata di u veiculu suspettatu, 2 telefunini illegale è 280 pacchetti di sigarette illegali sò stati rilevati.

Cuntinuendu a ricerca dettagliata cù scanning di raghji x, i squadre cuncentrati nantu à i punti induve a densità sospetta hè stata rilevata. In u risultatu di e ricerche, 2 telefuni mobili ammucciati in a giacca in u veiculu è un gran numaru di sigarette ammucciate in u paraurti di u veiculu sò stati catturati. Un totale di 880 pacchetti di sigarette di contrabbanda è 17 telefoni cellulari di contrabbanda sò stati sequestrati da e squadre di l'Uffiziu Doganale.

In 2 operazioni separati, 250 pacchetti di sigarette di contrabbanda è 21 telefuni mobili di contrabbanda sò stati sequestrati.

L'inchiesta contr'à i suspettati cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Silopi.