19 Tunnellate di Tè Neru Sequestrate à a Porta Doganale di Hamzabeyli

Tunnellate di tè neru sequestrate à a porta di a dogana Hamzabeyli
19 Tunnellate di Tè Neru Sequestrate à a Porta Doganale di Hamzabeyli

In l'operazione realizata da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu à a Porta Doganale Hamzabeyli, 19 tunnellate di tè neru, chì hè stata mischjata cù pellets di girasole è pruvatu à esse cuntrabandu in Turchia, sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un camion chì arriva à Hamzabeyli Customs Gate da e squadre di l'Assistenza Doganale affiliate à u Ministeru di u Cummerciu hè statu mandatu per scanning di raghji X in u scopu di l'analisi di risicu. I squadre anu scontru un gran numaru di suspettati durante a scansione è hà purtatu u camion à l'hangar di ricerca. Duranti i cuntrolli fisichi fatti quì, tutti i sacchi in u trailer sò stati esaminati meticulosamente.

I squadre anu truvatu chì solu pellets di girasole, chì sò dichjarati in i sacchi à u spinu di u trailer è sò generalmente preferiti cum'è alimentazione animale in agricultura per via di a so alta energia. Hè stata determinata chì a capa superiore di tutti l'altri sacchetti hè stata sprinkled with pellets di girasole, è u restu era chinu di tè neru.

Un totale di 19 tunnillati di tè neru sò stati cunfiscati durante u cuntu è e misurazioni fatte dopu chì i sacchi sò stati esaminati. U valore di u mercatu di u tè catturatu hè statu determinatu à 6 milioni di lira.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne.