Incidente di treni in India: 288 morti, più di 900 feriti

Incidente di trenu in India più di feriti morti
Incidente di treni in India 288 morti, più di 900 feriti

U numaru di persone chì anu persu a so vita in l'accidentu chì implicava trè treni in u statu di l'Orissa di l'India hè ghjuntu à 288 è più di 900 persone sò stati feriti. Mentre i sforzi di salvezza cuntinueghjanu in a zona induve l'accidentu hè accadutu, u primu ministru indianu Narendra Modi andarà à u locu di l'accidentu è inspeccionà.

U bilanciu di l'accidentu, chì implica 2 treni di passageri è 1 trenu di merci, hè diventatu più pesante vicinu à a Stazione Bahanaga in Balasore, u statu di l'Orissa in India. In una dichjarazione fatta da l'autorità lucali, hè statu infurmatu chì u numeru di persone chì anu persu a vita in l'accidentu hè cresciutu à 288, è più di 900 persone sò stati feriti. Hè statu infurmatu chì, mentri certi vagoni sò stati derailed in l'accidentu, più di 200 ambulanze sò stati mandati à a scena, è i sforzi di salvezza cuntinuavanu cù più di 300 ufficiali. Hè statu ancu dichjaratu chì u Primu Ministru indianu Narendra Modi andarà à Odisha oghje per inspeccionà u situ di l'accidentu, è dopu visità l'uspidale induve i feriti sò stati trattati. A causa di a perdita di vita, un ghjornu di dolu hè statu dichjaratu in u statu.

L'investigazione cuntinueghja

Hè statu dichjaratu chì unu di i treni era u trenu Howrah Superfast Express da Bangalore à u statu di Bengala Occidentale, è l'altru era u trenu Coromandel Express da Kolkata, a capitale di u Bengala Occidentale, à a cità di Chennai. Pradeep Jena, unu di i principali funzionari di u statu di Odisha, hà dichjaratu chì un trenu di merci era ancu implicatu, mentre chì l'inchiesta nantu à l'accident cuntinueghja.