İBB City Lines prugressu cù u scopu di "Zero Waste"

İBB City Lines prugressu cù u scopu di "Zero Waste"
İBB City Lines prugressu cù u scopu di "Zero Waste"

Şehir Hatları AŞ, una di e società subsidiarie di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (İBB), hà iniziatu l'implementazione di Zero Waste à i moli piloti è navi designati quist'annu. In u scopu di l'applicazione, Şehir Hatları AŞ, Moda Ship è Kabataş Sustegerà a sustenibilità mettendu scatuli di tri di i rifiuti nant'à u Pier.

Cum'è parte di i sforzi per a prutezzione di l'ambiente è un futuru sustenibile, u mantenimentu è u rinnuvamentu di a cullizzioni di l'acqua fognaria / fognaria, u almacenamentu, a scaricazione è i sistemi di surviglianza elettrica sò stati realizati in tutti i navi City Lines. Cù sta pratica, l'acqua residuale hè diretta à i centri di raccolta di rifiuti senza mischjà cù u mare, è hè stata creata una zona di cullizzioni temporale di rifiuti è di mantene in u cantiere Golden Horn. In u risultatu di questi sforzi, Şehir Hatları hè stata premiata per a prima volta u certificatu di rifiutu zero.

Cum'è una cità C40, Istanbul hà u scopu di ghjunghje à zero emissioni di carbonu per u 2050. In questu cuntestu, Şehir Hatları AŞ hà iniziatu à travaglià in u scopu di u prugettu di visione per a decarbonizazione di u Mari di Istanbul. In u rapportu di fattibilità preparatu in cuuperazione cù u Bancu Mundiale; A riabilitazione di e linee, i sistemi di propulsione di e navi, a capacità di e batterie, l'infrastruttura di i pier è i bisogni di stazioni di carica, i tipi è e capacità di e navi determinaranu quanti navi più seranu necessarii. U rapportu di fattibilità hè previstu per esse cumpletu in dicembre 2023.

"L'eredità più impurtante per e generazioni future: una Istanbul pulita è vivibile"

Sinem Dedetaş, Direttore Generale di Şehir Hatları AŞ, hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu:

"Cum'è City Lines, cuntinuemu u nostru impegnu à cumpiendu a nostra rispunsabilità in a sustenibilità ambientale. In questu cuntestu, vulemu riduce u nostru impattu ambientale è minimizzà l'emissioni di carbonu in u scopu di u Prughjettu di Decarbonizazione chì avemu implementatu. Avemu iniziatu diverse pratiche per incuragisce l'usu di fonti d'energia sustinibili è pulite in u trasportu marittimu. In questu cuntestu, avemu allargatu u prughjettu IMM Sea Taxi, chì avemu lanciatu in 2021, cù l'ambientalista sustinibili Hybrid Sea Taxi cù a visione di decarbonizazione. Cù a transizione à u sistema ibridu, anticipemu una riduzione di 25 per centu in u cunsumu di carburante di u diesel Sea Taxi esistente è i cinque Hybrid Sea Taxi riduceranu l'impronta di carbone annuale di 284 tunnellate. Pudemu ancu scatuli di triturazione di rifiuti nantu à i nostri navi è i moli cù u scopu Zero Waste chì avemu principiatu cum'è pilotu quist'annu. Questi sforzi ùn saranu micca solu limitati à i nostri navi è i moli, ma ancu s'impegnanu à sensibilizà l'ambiente in a sucetà è à esse un pioniere in questu sensu. Mentre celebremu u ghjornu mundiale di l'ambiente, cum'è Şehir Hatları AŞ, simu impegnati à cuntinuà à sviluppà e nostre pratiche amichevuli di l'ambiente è à guidà a strada in a sustenibilità. Continueremu à travaglià meticulosamente per lascià una Istanbul pulita è vivibile cum'è l'eredità più impurtante per e generazioni future ".