İBB hà rinnuvatu u stadiu di Yakacık in 7 mesi è l'hà apertu à i club sportivi dilettanti

İBB hà rinnuvatu u stadiu di Yakacık in un mese è l'hà apertu à i club sportivi dilettanti
İBB hà rinnuvatu u stadiu di Yakacık in 7 mesi è l'hà apertu à i club sportivi dilettanti

İBB hà rinnuvatu u campu di argilla in Kartal Yakacık in 7 mesi, rendendu dispunibule à 20 club sportivi amatoriali è 2 atleti. Parlendu à a ceremonia di apertura di u Yakacık Stadium, chì hè statu fabbricatu in cunfurmità cù i standard FIFA, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu"Ci sò persone chì seguitanu ogni travagliu chì facemu è pruvate à vilificà è vilificà in qualchì modu. Ma avemu a cura di i nostri affari. mi affirmu; Avemu ghjuntu à una tappa storica in a municipalità esecutiva di Istanbul. Avemu finitu u prucessu '300 Prughjetti in 300 Days'. Da avà ùn fermamu più u cronometru. Ùn sò micca induve va a punta ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà parlatu à a ceremonia di apertura di Yakacık Stadium in Kartal Çarşı Mahallesi. Indittendu chì hè assai impurtante per i zitelli è i ghjovani chì ghjucanu sport per riceve una bona educazione, İmamoğlu hà dettu: "U prublema di fà educazione è sport à u stessu tempu hè stata trascurata in u nostru paese. Dicu questu sia cum'è atleta in u passatu, cum'è manager è cum'è sindaco. In fatti, ci sò assai boni esempi in u mondu di fà chì u sportu è l'educazione sustenenu l'altri. Ma ammettimu chì in u nostru paese questu ùn pò esse sustinutu assai successu. In particulare u ramu di football, unu di elli. Questu definitamente deve esse riparatu. Eccu u pede di u fogliu; in particulare l'atleti, e so famiglie, i clubs sportivi. Di sicuru, l'Educazione Naziunale, vale à dì e nostre scole ; a scola primaria, u liceu, u liceu, ancu l'università, è di sicuru, sicuru, i guverni lucali. Una bona cooperazione di sti trè purterà u sport turcu à u locu chì si merita ".

"Türkiye ùn hè micca u locu chì si merita in u sport"

Enfatizendu chì a Turchia ùn hè micca in u locu chì si merita in u sport cù a so populazione vicinu à 90 milioni, İmamoğlu hà dettu: "U so postu in u sport mundiale ùn hè micca in u locu chì si merita, in u football, ma in altri rami - se mantenemu uni pochi rami da parte. . Hè imperativu chì questu hà una visione impurtante ", disse. Spartendu l'infurmazioni chì anu ricevutu u prugramma d'investimentu di l'annu passatu cù u seguitu persistente di a Municipalità di Kartal, İmamoğlu hà dettu: "Avemu finitu stu stadiu in 7 mesi. Avemu principiatu in uttrovi. Oghje l'aghju apertu à u vostru serviziu. Ringraziu sinceramente tutti i nostri culleghi, i culleghi di a municipalità di Kartal, u nostru sindaco è u nostru cuntrattu. Bona furtuna cù a nostra facilità ", disse.

"HÈ U LOCAL PER I ZIUDELLI È U GIOVENTÙ"

Dicendu: "Questu hè u locu per i zitelli è i ghjovani", İmamoğlu hà dettu:

"Di sicuru, ci sò alcuni canali chì sò assai interessati à ciò chì facemu. Ùn entreraghju in dettagli. Ma ci sò quelli chì seguitanu tuttu ciò chì facemu è pruvate à vilificà è vilicà in qualchì modu. Ma avemu a cura di i nostri affari. mi affirmu; Avemu ghjuntu à una tappa storica in a municipalità esecutiva di Istanbul. Avemu finitu u prucessu '300 Prughjetti in 300 Days'. Da avà ùn fermamu più u cronometru. Ùn sò micca induve a punta va. Ma spergu chì vi vede finu à a fine di u nostru mandatu, cum'è Municipalità Metropolitana d'Istanbul, cumpiendu personalmente u periodu di amministrazione più travagliatore in a so storia. Creemu un prucessu adattatu à u centenariu di a Republica cun voi in Istanbul. U Kartal Yakacık Stadium, chì serà godutu da i nostri atleti nantu à u so terrenu appruvatu FIFA, hè unu di elli. Sia Kartal o 39 distretti d'Istanbul, custruemu i nostri campi sportivi, chì servenu assai rami, da sale di sport indoor à campi di football, da piscine à piste di atletica, da ginnastica à lotta, in ogni distrittu. Poneremu i nostri novi fundamenti quist'annu ".

"IMM SPORTS DIRECTION AND SPORT ISTANBUL FACEN AFFARI DI SUCCESSU"

Dichjarà chì a Direzzione Sportiva IMM è a filiale di Spor Istanbul anu realizatu travaglii assai riesciuti in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Semu urganisazioni chì furniscenu furmazione sportiva à centinaie di migliaia di persone. Avemu dinò prugrammi quì chì facenu una cuntribuzione significativa à u sviluppu di i nostri figlioli è u so viaghju versu diventà atleti secondu e so capacità. U sport hè impurtante. Cum'è e belle parolle di Atatürk, un atleta veramente bonu; deve esse intelligente, agile è à u stessu tempu intelligente. Ch'elli sianu aperti i chjassi di tutti i nostri figlioli è di tutti i nostri ghjovani cù i so talenti, a bona moralità, u sportiu è u successu in l'educazione. Li abbracciu tutti. Basgiu e to guance. Vogliu successu à i nostri prufessori è amministratori. Bona furtuna cù u nostru stadiu ", disse.

YÜKSEL: "U NÚMERU DI NOSTRE INSTALLAZIONI AUMENTARÀ"

U sindaco di Kartal Gökhan Yüksel, chì hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u stadiu è İmamoğlu, hà dettu: "U numeru di queste strutture aumenterà. Vulemu più campi è lochi alternativi induve i clubs sportivi dilettanti si entrenanu è ghjucanu in i distretti è i lochi lucali. Dicu chì u numeru di sti facilità aumenterà. Esprimu ancu chì sò felice di vede quì i zitelli, i ghjovani, i culleghi è tutti i mo vicini. Continueremu à serve. Cuntinuemu à pruduce. Avemu da cuntinuà à travaglià. Continueremu à suscitarà a speranza ", disse. Dopu à i discorsi, İmamoğlu, Yüksel, è u presidente di a Federazione di i Clubs Sportivi Dilettanti d'Istanbul Ali Dusmez, è i zitelli chì participanu à l'inaugurazione, u Yakacık Stadium hè statu ufficialmente messu à u serviziu di u populu di Kartal. İmamoğlu hà fattu u kick-off di a prima partita di mostra tenuta in u stadiu.

I PARTITI DI 2ª è 3ª LEAGUE POSSIBILI GIOCATE IN STAT

I travaglii di rinnuvamentu sò stati iniziati in ghjugnu 2015 per l'area di proprietà di IMM è datu à l'usu di Yakacık Sports Club in 2022. L'area, chì era un campu di terra prima di l'iniziu di a custruzzione, hè stata cambiata in "turf sinteticu appruvatu FIFA" dopu l'opere. Cusì, l'area hà cessatu di esse un campu di furmazione è hà fattu i partiti prufessiunali di 3ª è 2ª liga. À a stallazione, 20 squadre di football dilettanti puderanu ghjucà à partite di furmazione è di liga. Circa 2000 atleti chì appartenenu à i club in u distrittu di Kartal prufittàranu da a facilità. In u stabilimentu induve ci hè un parcu per i zitelli, un parcheghju per 40 vitture è una zona verde di 1150 metri quadrati; Ci hè un campu di football, un campu di mini football, un campu di basca è una tribuna per 778 persone.