IETT furnisce una furmazione di sensibilizazione in bicicletta à i cunduttori di autobus

IETT furnisce furmazioni di sensibilizazione à i cunduttori di autobus
IETT furnisce furmazioni di sensibilizazione à i cunduttori di autobus

IETT affiliata à l'IMM hà iniziatu furmazione per sensibilizà i cunduttori di autobus versu i ciclisti. In lezioni teoriche è pratiche, i cunduttori ricevenu furmazione di tecnica di guida per i ciclisti. Passa per una furmazione pratica, cumprese l'esposizione à u sonu di cornu.

IETT, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà iniziatu attività di furmazione per a sensibilizazione in bicicletta in u trasportu. Un prughjettu di furmazione internu hè statu implementatu per fà chì i ciclisti si sentenu in u trasportu è i cunduttori di l'autobus per avvicinà elli più cunsciente. In u scopu di u prugettu, chì era destinatu à furnisce furmazione à i cunduttori 175 IETT in a prima tappa, i furmazioni cuminciaru à esse realizatu in u ghjornu mundiale di u ciclistu.

FORMAZIONE NOSE TO NOSE IN BUS

I furmazioni datu da l'espertu di trafficu Tanzer Kantık sò realizati in duie fasi, teorica è pratica. In a parte teorica, l'infurmazione tecnica nantu à a guida hè spiegata à i cunduttori. In a parte di l'empatia è di a pratica di a furmazione, i cunduttori di l'autobus utilizanu e bicicletta. Hè assicuratu chì l'autobus passanu à distanza vicinu è sò esposti à u sonu di corne. In questu modu, hè destinatu à mette in i scarpi di i ciclisti per un mumentu in u trafficu è à sperienze i sentimenti di i ciclisti.