L'imprese facenu un passu avanti cù a gestione di a qualità totale

L'imprese facenu un passu avanti cù a gestione di a qualità totale
L'imprese facenu un passu avanti cù a gestione di a qualità totale

L'istituzioni chì migliurà i so prucessi cù a Gestione di Qualità Totale elevanu a so produtividade à i più alti livelli. A Gestione di a Qualità Totale, chì hè stata utilizata prima in Giappone è esprime un approcciu di gestione cullettiva, hè basatu annantu à u principiu di creà una catena di qualità eliminendu errori. L'imprese chì migliurà a qualità di tutti i so prudutti, cumpresi i beni è i servizii, per mezu di a migliione cuntinua di e pratiche interne, tenenu a chjave per u successu. L'Associazione Turca di Qualità (KalDer), u rappresentante di a filusufìa di a qualità cuntempuranea in u nostru paese, offre à e cumpagnie un approcciu di gestione olisticu cù i principii di a Gestione di a Qualità Totale.

"Cumu deve esse gestitu idealmente una urganizazione?" L'Associazione Turca di Qualità (KalDer), chì cerca risposte à a quistione è trasmette l'approcciu di gestione ideale à l'istituzioni attraversu diversi canali, travaglia per cuntribuisce à elevà a cumpetitività è u livellu di benessere di u nostru paese trasfurmendu a cultura di eccellenza in un stile di vita. In questu cuntestu, aduprendu i principii di a Gestione di a Qualità Totale, KalDer guida l'imprese di tutte e dimensioni per migliurà i so prucessi è ottene un vantaghju cumpetitivu attraversu l'efficienza. Chjamendu l'attenzione à l'impurtanza di realizà tutte l'attività di produzzione è gestione in un sistema, u presidente di l'Associazione Turca di Qualità di u Cunsigliu Yılmaz Bayraktar hà dichjaratu chì a Gestione di a Qualità Totale agisce cum'è una linea di salvezza in questu puntu.

Basatu nantu à a valutazione è u sviluppu di tutte l'attività di l'urganizazione

Yılmaz Bayraktar, chì hà datu infurmazioni nantu à a Gestione di a Qualità Totale, chì furnisce un migliuramentu in tutte e funzioni di e so urganisazioni, indipendentemente da a produzzione o di u serviziu, hà dettu: avvicinamentu, cù a participazione di tutti l'impiegati è attori, dendu unità di mira è idea. Pudemu definisce brevemente stu approcciu cum'è una filusufia di gestione muderna chì furnisce una perspettiva olistica da a gestione tradiziunale à a gestione corporativa, da a cumpetizione à a satisfaczione di u cliente. Inoltre, stu cuntempuranu cuntempuranu ùn include micca solu una trasfurmazioni manageriale, a Gestione di a Qualità Totale richiede un cambiamentu cullettivu in a cultura urganisazione. Hè pussibule di aumentà u putere cumpetitivu in una manera sana, integrendu tutti l'impiegati, i prucessi, tutti l'arnesi di produzzione è i prudutti, è mettendu u "Sviluppu Cuntinuu-Kaizen" intesu in l'urganizazione. In u scopu di sta filusufìa; Ci hè parechje scopi cum'è assicurà a qualità di gestione, eliminà e perdite, riducendu i costi, è assicurendu l'eccellenza prevenendu i pussibuli errori. A Gestione di a Qualità Totale, chì prevede l'evaluazione è u sviluppu cuntinuu di tutte l'attività di una urganizazione, assicura a continuità è a sustenibilità grazia à a cunniscenza di a qualità giapponese "Ciclo Deming", chì hè u bloccu di basi.

Rinforza a competitività di l'imprese

Bayraktar hà dichjaratu chì a Gestione di Qualità Totale hè trattata cù metudi diffirenti in ogni impresa; "U cuntenutu di a Gestione di a Qualità, chì include ugettivi cum'è l'operazione in linea cù i scopi è l'ugettivi determinati indipindentamente di l'individui, travagliendu in cunfurmità cù normi è prucessi, furmendu a so struttura organizzativa cù approcci chì monitoranu e cundizioni ambientali cambianti, differenzia ancu i metudi per esse applicate è e risorse da esse attribuite. Ciò chì hè criticu quì hè a migliione cuntinua di i prucessi ben definiti di u pruduttu o serviziu, è u scopu principale hè di pruduce qualità à pocu costu. Per chì tutti sti prucessi per esse successu, hè impurtante implementà u ciculu di Pianificazione, Implementazione, Controlu è Prevenzione. L'urganisazioni chì implementanu cù successu stu ciculu organizanu e so attività cummerciale è cuntribuiscenu à u so sviluppu, postu chì ponu ottene una migliione cuntinua. Cume a cuscenza di a qualità in l'urganizazione aumenta, a qualità di u travagliu di ogni prucessu aumenta ancu. Cù l'emergenza di prucessi innovativi è orientati à u sviluppu, un ordine efficiente hè furmatu. A megliu gestione di i costi hè ottenuta cù spese più bassu. L'istituzione è a so struttura si adattanu à e cundizioni cambianti di u mercatu. Mentre a lealtà di u cliente si sviluppa, a satisfaczione di u cliente hè ancu purtata à un livellu più altu secondu a qualità aumentata. Tutte queste variàbili aghjunghjenu forza à a competitività di l'imprese.

Hà iniziatu u Movimentu Naziunale di Qualità per a diffusione di a Gestione di a Qualità Totale.

Sottumentendu chì ottene a qualità hè una questione di cultura è chì l'accessu à a qualità serà pussibule per mezu di una trasfurmazioni massiva, Bayraktar hà dettu: "Cù u prugramma National Quality Movement chì avemu principiatu in u 1998, pudemu risponde rapidamente à i bisogni di u sviluppu istituziunale in l'internu. u scopu di a perspettiva à longu andà, l'approcciu orientatu à stakeholder è l'impurtanza di a relazione causa-effettu.Cuntinuemu u nostru travagliu. U Muvimentu Naziunale di Qualità, chì hà iniziatu cù u slogan di qualità in tutti i campi di a vita, hà u scopu di assicurà chì l'approcciu di l'eccellenza si sparghje in ogni parte di a sucetà per chì u nostru paese pò ghjunghje à un altu putere cumpetitivu sustenibile. Cù stu prugramma, hè u scopu chì l'urganisazioni pianificanu è implementanu a migliione cuntinuu in linea cù i risultati, determinendu e so aree forti è aperte per a migliione à intervalli regulari cù metudi di autovalutazione basati nantu à u Mudellu di Eccellenza EFQM cum'è strategia di migliione di u rendiment.