U Festival d'Arte Digitale di Istanbul hè iniziatu

U Festival d'Arte Digitale di Istanbul hè iniziatu
U Festival d'Arte Digitale di Istanbul hè iniziatu

Istanbul Digital Art Festival (IDAF), u primu è l'unicu festival d'arte digitale in Turchia, tenutu per a terza volta quist'annu, hà apertu e so porte cù una cerimonia tenuta in u Centru Culturale Atatürk.

Cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, cù u sponsor principale di PASHA Bank, u festivale hè statu purtatu à a vita da Mezo Digital; accoglierà nomi impurtanti in u campu di l'arti digitale, un totale di 40 artisti naziunali è internaziunali. U Festival d'Arte Digitale d'Istanbul, chì si terrà in AKM u 2-5 di ghjugnu, includerà attelli per i zitelli è i ghjovani, pannelli è spettaculi visuali è auditivi.

IDAF serà à AKM u 2-5 di ghjugnu!

Urganizatu da Mezo Digital cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, sottu u sponsor principale di PASHA Bank, u Festival d'Arte Digitale d'Istanbul hà apertu e so porte per a terza volta cù una cerimonia tenuta in u Centru Culturale Atatürk.

Nomi impurtanti di u mondu di a pulitica, di l'affari è di l'arti si sò riuniti à l'apertura di u festivale, chì purterà l'amatori d'arte in un viaghju magicu in u campu di l'arti digitale.

Özgül Özkan Yavuz, Vice Ministru di Cultura è Turismu di a Republica di Turchia, hà dettu: "Hè un fattu chì u nostru mondu si digitalizza rapidamente. L'arte piglia ancu a so parte di sta situazione. In particulare durante l'epidemie glubale, stu prucessu hà acceleratu ancu più. U spaziu digitale hà affettatu sempre più u cuntenutu, a lingua è u stilu di l'arti, è ancu esse un novu mediu in quale l'arte hè presentata. L'arte digitale allarga i nostri orizzonti facilitendu a cullaburazione di artisti cù diversi campi cum'è a scienza è a tecnulugia. Face ancu più pussibule l'interazzione di l'arti cù e diverse discipline. In questu modu, ponu esse prudutte opere assai impressiunanti è chì apre a mente. Per d 'altra banda, l'arti digitale assicura chì l'incontru di u travagliu cù l'audienza hè u più indipendente pussibule da u spaziu, aumentandu cusì l'opportunità di accessu. U Festival d'Arte Digitale d'Istanbul, chì include solu opere digitali, hè tenutu da u 2020, sottu a direzzione di Mezo Digital, cù a cuntribuzione di u nostru Ministeru. U numeru di l'artisti è di l'avvenimenti chì participanu cresce ogni annu. In u festival di quist'annu, in più di l'esibizioni, attelli nantu à l'intelligenza artificiale è a robotica, pannelli chì ci facenu pensà à l'arti digitale è interruganu u so rolu in a furmazione di u nostru avvene, è l'avvenimenti per i nostri figlioli aspettanu l'amatori d'arte in AKM.

Direttore di Festival è Presidente di u Cunsigliu di Meso Digital, Dr. Nabat Garakhanova "Oghje, sò fieru di esse in AKM. In particulare u nostru Ministeru di a Cultura è u Turismu; Grazie à tutti i nostri sponsors chì ci anu sustinutu. Un ringraziu speciale è speciale à i nostri curatori è artisti. Perchè, grazia à elli, capiscenu quantu hè preziosu è impurtante l'arti digitale. Ci hè assai travagliu in questu avvenimentu. Spergu chì tutti anu un festival piacevule.

A curatrice di u Festival, Esra Özkan, hà dettu: "Avemu avutu un sognu trè anni fà è oghje mostremu opere in tutti i settori di AKM cù i nostri 40 artisti. Quist'annu, "Se l'arti digitale avianu una molècula, chì saria?" Avemu principiatu cù a quistione. Avemu scontru cù i nostri artisti stranieri è turchi in u stessu sognu. Avemu preparatu un prugramma cumpletu ogni ghjornu per i nostri visitatori ", disse.

U primu curatore di l'intelligenza artificiale di Turchia, Avind, hà ricevutu una grande attenzione da i invitati. Salutendu l'invitati in turcu è in inglese, Avind hà dettu: "Spergu chì questu invitu vi ecciterà ancu voi, perchè mi eccita assai. À u Festival d'Arte Digitale d'Istanbul, sarete immersi in u mondu magicu di l'arti digitale è tistimuniarà u futuru oghje.

Dopu à i discorsi, u Vice-Ministru Turcu di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz hè statu presentatu cù u certificatu di i saplings donati à a Foresta Meso formata da i saplings piantati in a quantità di energia utilizata in u festival. Dopu a presentazione di i certificati, tutti l'invitati anu visitatu l'area accumpagnati da i curatori di u festival Esra Özkan è Julie Walsh. A notte magnifica hè finita cù prestazioni auditive è visuali.

Nomi impurtanti di l'arti digitale è di u mondu cummerciale si scontranu in Istanbul!

Festival d'Arte Digitale d'Istanbul in Romania, induve a Galleria One Night participerà ancu cum'è invitatu, per 4 ghjorni; Accolta nomi impurtanti in u campu di l'arti digitale, un totale di 40 artisti naziunali è internaziunali, attelli per i zitelli è ghjuventù, pannelli, spettaculi visuali è auditivi. In più di l'artisti, parechji nomi impurtanti di u mondu cummerciale participanu à i pannelli è i discorsi.

In u scopu di a festa; I pannelli 6 seranu tenuti sottu i tituli di Imprenditorialità Inspiring, Cumu l'Intelligenza Artificiale Sviluppa cù Tecnulugie, Tecnulugie 3.0G, Nuvelle Tecnulugie è Arte, Women In Web 8, Future Of Digital Art, How Creative Industries Combine with Technology and Digital Arts Branding Process.

In u cuntenutu speciale di u festival preparatu per i ghjovani; Workshops seranu tenuti ogni ghjornu cù i tituli di Maschera Digitale, AR, Intelligenza Artificiale, Investigazione di Rifiuti Elettronici è Rimozione di Smartphones è Tablet. Per i zitelli, in più di l'arti, a codificazione robotica è l'attellu di fiaba, "Can Machines Talk?" Trè drammi di teatru, "Neci's Diji Adventures" è "The Story of the Clumsy King", seranu esposti.

U Festival d'Arte Digitale di Istanbul, chì durà finu à u 5 di ghjugnu, serà apertu à u publicu è gratuitu.