Istanbul pronta per a finale di l'UEFA Champions League

Istanbul pronta per a finale di l'UEFA Champions League
Istanbul pronta per a finale di l'UEFA Champions League

İBB hà finitu i so preparativi per a finale di l'UEFA Champions League u 10 di ghjugnu. L'opere fisiche cum'è a custruzzione di strade, u trasportu, u parcheghju, l'illuminazione è i spazii verdi, è e preparazioni realizate in parechje spazii da l'attribuzione di a terra à a prumuzione sò stati cumpletati. E squadre IMM seranu in turnu prima, durante è dopu a partita per chì Istanbul possa accoglie a finale di a tappa di i giganti in u megliu modu pussibule. 25 unità IMM seranu nantu à u campu cù u persunale 117. 500 autobus IETT seranu attribuiti per l'accessu à a partita. I spettatori cù u bigliettu è i titulari di l'accreditazione puderanu aduprà u trasportu publicu gratuitamente.

A partita finale di a UEFA Champions League, una di l'urganisazioni sportive più prestigiose in u mondu, serà ghjucata in Istanbul. U Stadiu Olimpicu Atatürk accoglierà a partita gigante, chì ùn puderia micca esse ghjucata in Istanbul in 2020 è 2021 per via di e cundizioni pandemiche. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntribuisce à u megliu rendimentu di a partita, chì hè guardata da decine di millaie di persone da i tribune è più di 225 milioni di spettatori in 300 paesi in televisione, cù e so istituzioni 25 custituite da e so filiali è affiliate.

TRASFERIMENTO GRATUITU A FANS

IMM serà attribuitu 18 autobus IETT per a Finale di a UEFA Champions League, chì torna à Istanbul dopu à 500 anni. L'IMM, chì intraprende a pianificazione generale di u trasportu à u puntu di trasferimentu di u fan, permetterà à i spettatori di u bigliettu è à e persone accreditate à aduprà l'autobus è i metro gratuitamente finu à l'9 di ghjugnu, cumpresu u 10-11 di ghjugnu, à 12.00:XNUMX.

SUPPORTU GIANT À I SPAZI GIANT

IMM, chì hà realizatu a preparazione per a Finale di a Champions League sottu a coordinazione di a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sport, hà finitu u travagliu chì hà iniziatu prima di u partitu. Migliuramentu di a terra, mantenimentu di a strada durante i so travaglii in u campu; riduzzione di a pendenza, migliione, aghjunta di corrimani nantu à e rampe per disabili è pedoni necessarii; U travagliu di espansione hè statu realizatu in i punti di entrata è di uscita. L'IMM hà realizatu operazioni di drenaje, linee stradali è pavimenti nantu à e strade circundante. U travagliu nantu à a zona di parcheghju hè ancu finitu. Yenikapı Event Area hè stata attribuita cum'è promozione, centru di trasferimentu è zona di festival per l'urganizazione.

finale di Champions League

PAESAGGIO, PULIZIA E PAESAGGIO

L'IMM hà ancu fattu arrangiamenti per l'afforestazione è u paisaghju intornu à u stadiu, a piazzamentu di l'illuminazione supplementaria in i punti necessarii, è a pruvisione di illuminazione temporale è elettricità in altri spazii. L'assignazioni sò stati ancu fatti in quantu à a pulizia è a gestione di i rifiuti prima, durante è dopu l'urganizazione.

finale di Champions League

SQUADRE DI EMERGENZA IN SERVIZIO

E squadre d'urgenza è d'aiutu è e squadre di pulizie municipali seranu ancu in alerta in u cantiere è u stadiu da u travagliu preparatori. Assignarà un numeru suffirenziu di camioni di u focu è di persunale per risponde à incidenti di u focu in u stadiu, in i tribune è in i spazii di l'avvenimenti.

In opere multi-faceted; allocazione di spazii publicitarii gratuiti, pruvisione di toilette tempuranee, acqua, gru, etc. in casu di necessità. Più rispunsabilità sò assunte in parechje spazii cum'è a prestazione di servizii di infrastruttura temporale, a coordinazione di i fan chì veneranu à fighjà u match da l'aeroportu di Istanbul è l'aeroportu Sabiha Gökçen.