Izmir si prepara per a Finale Internaziunale di l'Olimpiadi Mondiali di Roboti

Izmir si prepara per a Finale Internaziunale di l'Olimpiadi Mondiali di Roboti
Izmir si prepara per a Finale Internaziunale di l'Olimpiadi Mondiali di Roboti

Una cunferenza di stampa hè stata tenuta prima di a Finale Internaziunale di l'Olimpiade Mondiale di Roboti (WRO) chì si terrà in Izmir in Novembre 2024, in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione di l'Eroi Scientifici. Parlendu à a riunione, u presidente Soyer hà dettu chì anu da cuntinuà à purtà a scienza à i ghjovani per un futuru brillanti in 2026, u candidatu di a Capitale Europea di a Ghjuventù, İzmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà tenutu una cunferenza di stampa prima di a Finale Internaziunale di l'Olimpiade Mondiale di Robot (WRO) chì si terrà in Novembre 2024 in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione di l'Eroi Scientifici. À a cunferenza di stampa tenuta in a Sala di Reunione di u Sovereignty Building, u Sicritariu Generale di l'Olimpiadi di Robot Mundiali (WRO) Claus Ditlev Christensen, Vicepresidente di l'Associazione di l'Eroi Scientifici Prof. Dr. Gökhan Malkoç, Vicepresidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Eroi Scientifici Fatma Bezek, Sicritariu Generale di l'Associazione di l'Eroi Scientifici Aslı Yurtseven, Direttore Generale İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer, dirigenti di l'associazione è membri di a stampa.

Soyer: "In verità, sì ancu i nostri eroi"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì l'Associazione di l'Eroi di a Scienza, chì sustene i ghjovani impegnati in a scienza, intraprende un compitu impurtante. Tunç Soyer"U nome di a vostra associu hè ancu assai bellu. Una struttura induve discrive i ghjovani chì trattanu di a scienza cum'è eroi. In fatti, sì i nostri eroi. Ùn avemu micca altra scelta, nè altra salvezza, nè altra speranza. Quantu più pudemu unisce i ghjovani cù a scienza di u mondu, u più luminosu serà u futuru. U travagliu chì fate hè à tempu sacru è preziosu, è tuttu ciò chì facemu hè incompletu. Vi supporteremu cun piacè ", disse.

"Semu cun voi cù tutte e nostre forze"

Ricordendu chì sò candidati per a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu ancu u scopu di esse a Capitale Europea di a Ghjuventù 2026. Queste Olimpiadi seranu una di e tappe più preziose di sta candidatura. Puderemu furnisce un sustegnu oltre a vostra aspettativa. Pianificà stu prucessu assai bè. In u tempu restante, pudemu pianificà parechje tappe. A finale serà in nuvembre 2024, ma pudemu organizà tappe intermedie per riscalda i ghjovani da tutta a Turchia. Questu hè un scopu chì simu assai entusiasmati. Cum'è İzmir, seremu cun voi cù tutte e nostre forze per esse degne di questu è per ottene stu travagliu in una qualità adatta à u nome di İzmir.

Malkoç: "Semu stati assai bè ricevuti in İzmir"

Vicepresidente di l'Associazione Science Heroes Prof. Dr. Gökhan Malkoç hà dettu: "Grazie assai per u vostru sustegnu. Pudemu solu risolve i prublemi chì facemu cù a scienza. Avemu vistu ciò chì succede à noi quandu avemu alluntanatu da a scienza. U sustegnu lucale hè inestimabile. Ricevemu raramente stu sustegnu in tutta a Turchia. Ùn simu accolti in altrò cum'è simu accolti in Izmir. Significa veramente qualcosa per noi ".

90-3 mila persone da 4 paesi venenu

U Sicritariu Generale di WRO, Claus Ditlev Christensen, hà dettu: "Asperemu chì una squadra di 90-3 mila persone da 4 paesi vene in Turchia in Novembre di l'annu prossimu. Questu hè un travagliu efficace. Avemu avutu cun grande sforzu. Panama hè l'ospite in 2023. Serà in İzmir in 2024 ", disse.