Izmir Film and Music Festival principia u 16 di ghjugnu

Izmir Film and Music Festival principia in ghjugnu
Izmir Film and Music Festival principia u 16 di ghjugnu

U 3u Festival Internaziunale di Film è Musica di Izmir, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, principiarà cù una cerimonia in u Centru d'Arte Elhamra u 16 di ghjugnu. In u scopu di u festivale, induve 7 filmi saranu mostrati in 100 lochi, serà ancu realizatu a prima mundiale di u prughjettu "Trilogia di campagna" di Nuri Bilge Ceylan, custituitu di pezzi jazz cumposti nantu à undici sceni selezziunati da trè filmi.

U 3u Festival Internaziunale di Film è Musica di Izmir, urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cuuperazione cù İZFAŞ, İZELMAN è l'Associazione d'Arte Interculturale, inizierà cù a cerimonia di apertura à u Centru d'Arte Elhamra u 16 di ghjugnu 2023. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer À a ceremonia d'apertura, u scrittore di cinema è musica Sevin Okyay è l'accademicu-scrittore Prof. Dr. Presenterà i Premii di u travagliu di questu annu à Oğuz Makal. Dopu, a prima mundiale di u prugettu "Trilogia Campagna" di Nuri Bilge Ceylan, custituitu di pezzi jazz cumposti nantu à undici sceni selezziunati trà trè filmi, si terrà. Mentre chì i sceni selezziunati da i filmi seranu mostrati nantu à u screnu, i musicisti eseguiranu sti cumpusizioni nantu à u palcuscenicu. U cumpusitore di u prugettu hè u pianista Yiğit Özatalay. L'artista hè accumpagnatu da Barış Ertürk à u saxofone è Mustafa Kemal Emirel à a batteria.

7 filmi seranu mostrati in 100 posti

Più di 7 filmi seranu proiettati in 7 sedi per 100 ghjorni à u festival, chì si terrà cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Direzzione Generale di Cinema, Institut français, Istitutu Goethe, Centru Culturale Italianu Istanbul, Liszt Cultural. Centru, Istituzione Naziunale di Cinema Ungherese, Cunsulatu Generale Svedese in Istanbul è Özgörkey Holding. E duie sale di İstinye Park Terrace seranu u locu per i dui cuncorsi di u festival. Quist'annu, in più di a Cumpetizione Naziunale, u festival include ancu una Cumpetizione Internaziunale in quale si cumpetenu filmi di fiction è documentarii di tema musicale. Altre rùbbriche di u prugramma sò : Da i festivals mundiali, Stelle di a musica, In i passi di a musica, In a Stream (Films à tema migrazione), Rispettu à u Maestru : Luchino Visconti, U ritmu di a vita, Dreamland, Music in Breve.

A relazione trà u cinema è a musica serà discututa

Zuhal Olcay darà un cuncertu in AASSM u 19 di ghjugnu; I Premii Onorari è i Premii di Cuncorsu si scontranu cù i so vincitori u 21 di ghjugnu, u ghjornu di a Musica Europea, in a Terrazza di u Parcu İstinye. Un seminariu nant'à a "Relazione Cinema-Music" si terrà in u scopu di u festivale. U poster di u festivale di questu annu porta a firma di Nazlı Ongan, è e statuette di premiu portanu a firma di Sema Okan Topaç. I prughjetti di u festival seranu in e duie sale di İstinye Park Teras, è ancu in l'Elhamra, unu di i cinemas più antichi di Izmir, chì hè stata utilizata cum'è a sala di l'Opera è u Ballet di Statu per parechji anni, Cinema Karaca, Centru Culturale Francese di Izmir. , Kültürpark Izmir Sala d'arte è a nave Kadifekale nantu à a costa di Güzelyalı.