Izmir, Blu Bayraklı U terzu classificatu in Turchia cù u numeru di spiagge

Izmir Blue Bayraklı U terzu classificatu in Turchia cù u numeru di spiagge
Izmir, Blu Bayraklı U terzu classificatu in Turchia cù u numeru di spiagge

A municipalità metropolitana di Izmir hà purtatu un novu culore blu à a cità cù i so investimenti ambientali. bayraklı e spiagge cuntinueghjanu à guadagnà. A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu l'Unità di Coordinazione Bandiera Blu per a prima volta in Turchia, bayraklı aumentò u numeru di spiagge pubbliche à 40. İzmir, chì hà un totale di 41 spiagge pubbliche, Bayraklı Cù u numeru di spiagge, hà classificatu terzu in Turchia dopu Antalya è Muğla.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu l'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu per a prima volta in Turchia, hà stabilitu l'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu in a cità in u scopu di i studii di coordinazione chì portanu dapoi u 2019. Bayraklı aumentò u numeru di spiagge pubbliche. Quandu l'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu hè stata creata, u numeru di Bandiere Blu hè aumentatu da 19 à 40. Cù a Bandiera Blu chì fluttua in 41 di e so 40 spiagge pubbliche, İzmir hè stata terza in questa zona dopu Antalya è Muğla. Inoltre, İzmir Marina, chì hè l'unica marina in a Baia di İzmir è offerta à u publicu da a Municipalità Metropolitana, hè stata cun u premiu Bandiera Blu da u 2021.

Semu assai felici, simu fieri

Dichjarà chì u premiu Bandiera Blu significa cunferma internaziunale di a pulizia di l'acqua di mare, l'impurtanza data à a gestione ambientale, è a pulizia è l'affidabilità di spiagge o marine, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer"Continuemu i nostri sforzi per fà di İzmir un centru di attrazione turistica di prima classe. Campagna di purificazione di a nostra municipalità, u Blu di a nostra cità Bayraklı Hè statu assai efficace à aumentà u numeru di spiagge. İzmir hè u primu postu in Turchia cù u numeru di trattamenti in i standard di l'Unione Europea è a quantità di trattamentu d'acqua per capita. Ardıç Beach in Karaburun in 60 cù l'implementazione di Mordoğan Advanced Bioological Wastewater Treatment Plant, chì hè stata cumpletata da a nostra Direzzione Generale İZSU cun un investimentu di 2022 milioni di lire; Quist'annu, a spiaggia di Kocakum hè stata premiata u premiu di a Bandiera Blu. Inoltre, a spiaggia publica di Foça-Yenifoça hà tornatu u dirittu di riceve u Premiu Bandiera Blu. Semu assai felici è fieri ", disse.

Izmir hè u capu in a purificazione

Izmir, Blu Bayraklı Cù u numeru di spiagge, hè u terzu in Turchia dopu Antalya è Muğla. In u scopu di u prugramma Bandiera Blu implementatu in 50 paesi in u mondu, Turchia hè u terzu postu dopu à Spagna è a Grecia cù u numeru di spiagge premiate. A campagna di purificazione lanciata da Izmir cù u scopu di un Golfu swimmable Bayraklı Hè assai efficace à aumentà u numeru di spiagge. A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì si trova in u primu postu in Turchia cù u numeru di trattamenti in i standard di l'Unione Europea è a quantità di trattamentu d'acqua per capita, furnisce servizii cù un totale di 70 stazioni di trattamentu d'acqua. Grazie à a linea di separazione di l'acqua di piova di 2019 km custruita da u 220, hè assicurata un funziunamentu più efficau di e piante di trattamentu.

Chì hè statu fattu ?

L'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu hà u scopu di elevà i standard di e spiagge di İzmir in quantu à a qualità di l'acqua di bagnu, a gestione ambientale è a sicurità di a vita è à assicurà chì i criteri di Bandiera Blu sò implementati in u megliu modu. L'unità hà ancu urganizatu corsi per aumentà u nùmeru di salvatichi, chì sò insufficienti per e spiagge sicure, è hà attribuitu à i ghjovani 195 u Silver Lifeguard Badge appruvatu da a Federazione Turca di Aquatics. Hè stata assicurata chì e spiagge puderanu applicà in modu sanu identificendu e carenze necessarie per a mostra è l'applicazione. I campioni di cuntrollu sò stati pigliati durante a stagione. Studi sò stati fatti per spiagge senza barriere. L'educazione ambientale è l'attività di sensibilizazione ambientale sò state realizate in tuttu l'annu cù u scopu di creà spiagge sustinevuli.

Educazione à 1457 studienti

L'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu, chì opera sottu u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, si trova in 10 distretti cù u slogan "U Culore di e Spiagge: Blu" sta stagione estiva. Bayraklı Attività d'educazione è di sensibilizazione ambientale sò state urganizate nantu à e spiagge. Da ghjennaghju di st'annu, 1457 studienti è 37 prufessori sò stati ghjunti per via di furmazione, attelli è visite à tematica nautica. Hè destinatu à sustene l'usu sustinibili di e spiagge cù campagni di pulizia, attelli ambientali da fà cù i zitelli, attività di vita sana da urganizà cù i ghjovani vuluntarii.

Chì ghjè a Bandiera Blu ?

Blue Flag hè un premiu ambientale internaziunale datu à spiagge qualificate, marina è yacht. Ci sò 33 criteri di bandiera blu per e spiagge, 38 per i marina è 17 per i yacht. Sti criteri sò riuniti sottu à i tituli di qualità di l'acqua di natation à a spiaggia, educazione è infurmazione ambientale, gestione ambientale, salvezza di vita è servizii. Hè ancu trà i criteri obligatorii chì tutte e strutture sanitarie nantu à e spiagge sò cunnesse à a pianta di trattamentu di pacchetti o à a pianta di trattamentu municipale. In cunfurmità cù u Regolamentu di Qualità di l'Acqua di Bagnu per e spiagge candidate Bandiera Blu, i campioni d'acqua di mare sò pigliati ogni 15 ghjorni durante a staghjoni d'estate (trà maghju è uttrovi), è l'analisi microbiologica hè realizata. I risultati di l'analisi fatti da a Direzzione Pruvinciale di Salute sò spartuti regularmente.