Apertura di a mostra di u cuncorsu di pittura İzmir è i so valori culturali

Apertura di a mostra di u cuncorsu di pittura İzmir è i so valori culturali
Apertura di a mostra di u cuncorsu di pittura İzmir è i so valori culturali

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à l'apertura di a mostra di cuncorsu di pittura "İzmir è i so valori culturali", chì accoglierà l'amatori d'arte finu à u 30 di lugliu in l'area di l'Esposizione Metro di Konak. U presidente Soyer hà dettu: "Eru più ghjilosu di i pittori in a mo vita. Perchè a finestra di u so core vede a vita in una manera diversa, portanu una ricchezza diversa. Felice per voi ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'opere realizate cù a visione di fà İzmir una cità di cultura è d'arte ùn rallenta micca. Organizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata aperta a mostra di cuncorsu di pittura "Izmir è i so valori culturali", chì hà u scopu di vede i valori culturali di a cità à traversu l'ochji di l'artisti. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUn avvenimentu hè statu tenutu in l'area di l'Esposizione Metro Konak di a Municipalità Metropolitana di Izmir per l'esposizione composta da opere 100, chì hà apertu e so porte à a ghjente di Izmir cù a participazione di . A mostra pò esse visitata finu à u 30 di lugliu.

Dipartimentu di Cultura è Arte di a Municipalità Metropolitana di İzmir, İZELMAN A.Ş. è Izmir Watercolor Painters Association (ora Associazione Internazionale IzArtist) à l'apertura di a mostra preparata da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyera moglia di Neptün Soyer, İZELMAN A.Ş. U Direttore Generale Burak Alp Ersen, Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, u presidente di l'Associazione Muzaffer Bektaş è artisti anu assistitu.

"Semu capaci di fà megliu"

Parlendu à a ceremonia, chì hè stata urganizata per sensibilizà i valori culturali di a cità è induve i vincitori anu ricevutu certificati è premii, u sindaco Tunç Soyer"Aghju invidiatu i pittori u più in a mo vita. Perchè a finestra di u so core vede a vita in una manera diversa, portanu una ricchezza diversa. Felice per voi. Ogni pittura chì vecu hè straordinariamente bella è impressiunanti. Sfurtunatamente, 2023 hà cuminciatu cù una grande perdita di vita è di pruprietà. Ma s'è noi, cum'è i figlioli di Mustafa Kemal Atatürk, custruimu una repubblica 100 anni fà quandu quelli grandi distruzzioni sò stati sperimentati, simu certamenti capaci di ottene megliu oghje. Nimu ùn deve scurisce u collu ".

Presidente Tunç SoyerMuzaffer Bektaş, presidente di l'Associazione Pittori d'Acquerelli di Izmir / Associazione Internazionale IzArtist, hà manifestatu a so gratitudine à .

I premii sò stati dati à i vincitori

Artisti Bedri Karayağmurlar, Hasan Rastgeldi, Mete Sezgin è Turan Enginoğlu anu participatu à a ghjuria di u cuncorsu. In a categuria di stampa, Gülnaz Ertan hà pigliatu u primu postu, Mualla Gürle hà pigliatu u sicondu postu, Mehlika Korol hà pigliatu u terzu postu, è Busen Nijen Alparslan hà pigliatu a menzione d'onore. In a categuria di l'acuarela, Hakan Güngör era u primu, Hatice Turhan era u sicondu, è Huriye Tamer era u terzu. Zekiye Erçin hà vintu a menzione d'onore. Zahit Yıldız hà vintu u primu postu in a categuria di pittura à l'oliu, Fatma Şehnaz Şimşek era a seconda, è Şükran Ulucan era u terzu. A menzione d'onore hè stata ancu attribuita à Birgül Ergün. Premii per l'Artisti Tunç Soyer, Vice Sicritariu Generale Ertuğrul Tugay, İZELMAN A.Ş. Hè statu datu da u Direttore Generale Burak Alp Ersen è u Presidente di l'Associazione Muzaffer Bektaş.