Direttori femminili nantu à u grande schermu cù i so primi filmi

Direttori femminili nantu à u grande schermu cù i so primi filmi
Direttori femminili nantu à u grande schermu cù i so primi filmi

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerE donne registe chì anu giratu i so primi filmi à u Didem Madak Cinema Workshop in u scopu di u prughjettu "Donne di u nostru quartieru facenu cinema" iniziatu da . I filmi "Nimu" è "Grandma's Ezgisi" si scontranu cù i cinéfili.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "E donne di u nostru quartieru fa cinemas", chì hè stata iniziata da . E donne dirette chì anu giratu i so primi filmi in l'Atelier di Cinema Didem Madak in u scopu di u prughjettu realizatu per aiutà e donne à sbarazzanu di i roli attribuiti à elli in a sucità è à esiste in a vita suciale è l'impieghi si sò scontrati in a gala tenuta in İzmir Sanat.

dui filmi

U prughjettu "Donne di u nostru quartieru fa cinema" hà riunitu donne di e diverse regioni di Izmir in l'attellu di cinema. Dopu à 6 mesi di furmazione, i filmi di donne chì anu ricevutu furmazione in categurie cum'è sceneggiatura, muntatura è regia si sò scontrati cù i cinéfili à a gala tenuta in İzmir Sanat. In l'eventu, un brevi filmu promozionale nantu à u prucessu di preparazione di i filmi hè statu mostratu prima.

"Sò quellu chì site"

Parlendu à l'apertura di a gala, u coordinatore di u prugettu Kibar Dağlayan Yiğit, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç Soyer è grazie à tutti quelli chì sustenenu. Dichjarà chì u prughjettu "E donne di u nostru quartieru facenu cinema" hà cuntinuatu cù u Cahide Sonku Cinema Workshop in u distrittu di Menderes dopu à Konak, Kadifekale, Örnekköy è Aliağa, Yiğit hà dettu: "Cinema significa "tu è mè" per una persona chì ùn hà nimu. in carrughju. Apermu una porta per e donne, dicemu: "L'aghju fattu, pudete fà ancu" ", disse.

"Esistemu, avemu a speranza"

Emel Dönmez, sindaco di İzmir, direttore di a filiera di Studii di a Donna Tunç SoyerDichjarà chì cuntinueghjanu à travaglià in linea cù a visione di a cità egualitaria di . Unu di elli hè u prughjettu "Donne di u nostru quartieru facenu cinema" "Ùn ci hè nunda chì e donne ùn ponu micca fà s'ellu volenu. Esistimu, simu speranziati, esistimu tutti, simu cuntenti di esse. A Cunvenzione d'Istanbul è 6284 mantenenu in vita ", disse.

Izmir Bona Idea

U presidente di l'unione di İzmir Village Coop, Neptün Soyer, chì hà presentatu i certificati di participazione à e donne direttrice chì anu assistitu à l'attellu, hà dettu in u so discorsu: "U cinema hè un hobby cusì speciale chì si riuniscenu in realtà cù e donne per sparte a vita, a sparte in ddu quartieru, ghjunghje in tutte e parti di u paese è di l'America. Tunç SoyerGrazie per l'intersezzione. Dopu à voi, c'era ghjente chì s'aspittava à fà stu travagliu. A Cunvenzione di Istanbul ci mantene vivi è prutegeremu e nostre lege. İzmir hè una bona idea ".

Avemu spartutu l'eccitazione di e donne direttrice

I direttori Nilüfer Yücel è Ezgi Öncel anu dettu ch'elli eranu assai felici è entusiasmati d'esse datu l'uppurtunità, è chì a diffusione di u travagliu fattu da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ghjucatu un rolu impurtante in a riunione di e donne cù l'arti.

Ci era un grande interessu in a gala

In u prugramma di gala di l'Atelier di Cinema di u Centru di Serviziu Holisticu di Studii Chjave di e Donne, u presidente di l'Unione Cooperativa di u Village di İzmir Neptün Soyer, u presidente di u Cunsigliu di a cità di İzmir Nilay Kökkılınç, u capu di u dipartimentu di i Prughjetti Soziali di a municipalità metropolitana di İzmir Anıl Kaçar, u direttore di filiale di studi di e donne Emel Dönmez, non governamentale. organizzazioni è numerosi citadini anu participatu.

U travagliu cuntinueghja per uguali opportunità in a vita urbana

U prughjettu "Women of Our Neighborhood Make Cinema" cuntinueghja cù Cahide Sonku Cinema Workshop in u distrittu di Menderes, dopu à Konak, Kadifekale, Örnekköy è Aliağa.