Canal Istanbul's Izmir Version Cesme Tourism Project Give Up

U presidente Soyer 'Abandunà u Prughjettu Turisticu di Cesme'
U presidente Soyer: "Abandunà u prughjettu turisticu di Cesme"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà dumandatu l'abbandunamentu di u Prughjettu Turisticu di Cesme, chì minaccia 16 mila ettari di spaziu naturale. Dichjarà chì ci sò 11 regioni turistiche in Çeşme è a so capacità ùn hè mancu à circa 15 per centu, u presidente Tunç Soyerindirizzatu à Mehmet Nuri Ersoy, Ministru di a Cultura è u Turismu. Soyer hà dettu: "Unu di i prughjetti di primura priorità di İzmir hè u Prughjettu Kemeraltı UNESCO. Mubilisemu tutte e nostre risorse per questu. Vogliu quì à u dialogu. Rinuncia à u Prughjettu Turisticu Cesme, chì hè a versione Izmir di u Prughjettu Kanal Istanbul ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerparticipò à a cunferenza di stampa tenuta nantu à i sviluppi in i casi di Espansione di l'area turistica di Cesme è l'annullamentu di a decisione di u situ naturali. In più di u sindaco Soyer, u sindaco di Cesme Ekrem Oran, u presidente di a Camera di l'architetti di Izmir, Ilker Kahraman, u presidente di l'Associazione di l'Avucati di Izmir, Sefa Yilmaz, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Suphi Şahin, i membri di a piattaforma di l'ambiente è di a cultura di l'Egeu, avucati è a riunione tenuta à Izmir Architecture Center sò stati tenuti in u Izmir Architecture Center, i citadini anu participatu.

Soyer: "Credemu cù tuttu u nostru core chì prutegeranu i diritti di İzmir"

Parlendu nantu à l'ultimi sviluppi legali in a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"L'incidentu hà dui motivi legali. Unu d'elli hè una decisione presa in quantu à a continuazione di u prugettu in relazione à a Regione Turistica di Çeşme. È a decisione presa in quantu à e regioni SIT. Ci sò dui risoluzioni cunflitti. Pensemu chì a lege farà definitivamente ciò chì hè necessariu per u futuru. Avemu fiducia in u nostru bar, i nostri avvocati. Cridemu cù tuttu u nostru core chì Izmir prutege i diritti di u populu di Izmir è prutege u futuru di Izmir ".

Chjama di dialogu

Chjamendu u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u presidente Tunç Soyer"Vogliu fà una chjama à u dialogu, una chjama à a cooperazione. Stu prughjettu hè statu discrittu da diversi nomi da parechji circles, ma à a fine di a parolla, a ghjente di Izmir ùn vole micca stu prughjettu, i bordi di Izmir ùn volenu micca. E camere prufessiunali di Izmir ùn volenu micca, nimu ùn face in Izmir. Ci sò parechje ragioni. Vogliu dì unu di elli. Ci sò 11 regioni turistiche in Çeşme. A so capacità ùn hè micca intornu à u 15 per centu. Ci hè una grande bisognu, ma ùn ci hè micca ciò chì facemu stu prughjettu per via di a tavola chì cumpiendu i so bisogni. Sapemu tutti assai bè ciò chì a distruzzione serà causata da a dichjarazione di una grande zona di 16 mila ettari cum'è regione turistica. A mo dumanda da u nostru Onorevoli Ministru è a burocrazia di u ministeru hè questu: Venite; İzmir hà prughjetti è obiettivi di alta priorità. Ci hè u Prughjettu Kemeraltı UNESCO. Mubilisemu tutte e nostre risorse. Pudemu fà di Kemeraltı unu di i più belli centri cummerciale à l'aria aperta in u mondu. Pudemu trasfurmà Kemeraltı in un locu per campà 24 ore à ghjornu, cù u so Prughjettu di Riabilitazione di Strada, infrastruttura, illuminazione, strutture turistiche è tuttu u restu. Semu pronti à cooperà cù u Ministeru di a Cultura è u Turismu. Vogliu quì à u dialogu. Cum'è u Prughjettu Cesme, in realtà chjamemu a versione Izmir di u prughjettu di u Canale di Istanbul. Rinuncia à questu, sgiò Ministru è burocrati assai preziosi di u nostru ministeru ", disse.

Yılmaz, "L'illegalità ùn finisce micca"

Ricordendu chì hè u ghjornu mundiale di l'ambiente in u so discorsu, u presidente di l'Associazione di l'Avucati di İzmir, Sefa Yılmaz, hà dettu: "U 24 di maghju, i partiti anu notificatu a decisione in quantu à u rifiutu di u casu. Ùn passa un ghjornu chì l'illegalità ùn finisci micca. Quandu avemu principiatu ogni ghjornu, ci dumandemu chì tipu d'illegalità scontru oghje. A viulenza diretta contru l'urganisazioni non governamentali chì vulianu fà una dichjarazione davanti à l'Associazione di l'Avucati di Izmir u venneri era ancu diretta à l'Associazione di l'Avucati di Izmir ", disse. Yılmaz poi leghje una dichjarazione cumuna. In u testu, "U prucessu realizatu per una zona cusì grande in u nostru paese deve esse firmatu da agiscenu in modu rispunsevuli, in linea cù e decisioni di a corte è i rapporti di l'esperti, per ùn causà micca una perdita publica significativa. Sicondu l'articulu 2577/50 di a Legge N ° 5; Hè ubligatoriu di cunfurmà cù e decisioni di u Cunsigliu di l'Amministrazione Statale è di i Cunsiglii Fiscali (DIDDK). Hè chjaru chì a decisione di a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu serà annullata da DIDDK, cum'è ùn ci hè statu micca un cambiamentu materiale è legale chì cambierà a decisione di u sughjornu di l'esekzione in cunfurmità cù sta disposizione cumandante di a lege. A decisione di a permanenza di l'esekzione di DIDDK hè stata annullata cù a decisione di a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu di ricusà u casu. Stu ùn deve esse vistu cum'è una occasione è fait accomplis chì pruvucarà dannu irreparable nant'à a Peninsula ùn deve esse creatu, è ùn azzione novi o azzioni avissi a èssiri fattu nzinu à una decisione hè fatta nantu à u nostru appellu. Annunziamu cun rispettu à a ghjente di u nostru paese, İzmir, Çeşme è Urla, a stampa, l'istituzioni è i dipartimenti di u guvernu pertinenti.

Chi hè successu?

A causa presentata per a permanenza di l'esecuzione per a ridefinizione di e fruntiere di a Zona di Conservazione è Sviluppu Turisticu İzmir Çeşme cù u Decretu Presidenziale hè stata annullata da a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu. In a causa presentata per l'annullamentu di u cambiamentu SİT, a 2ª Corte Amministrativa di Izmir hà decisu di suspende l'esecuzione per abbassà u gradu SİT in una parte di a regione in cunfurmità cù e decisioni di l'esperti. Riguardu à l'altra parte, hà rifiutatu a decisione di suspenda l'esecuzione.