I Fundazioni di u Caucasus Indoor Sports Hall sò stati posti in Keçiören

I Fundazioni di u Caucasus Indoor Sports Hall sò stati posti in Keçiören
I Fundazioni di u Caucasus Indoor Sports Hall sò stati posti in Keçiören

Cerimonia di inaugurazione di a Sala di Sport Indoor Caucasus, custruita da a municipalità di Keçiören, u deputatu di u Partitu AK à Ankara Orhan Yeğin, u sindaco di Keçiören Turgut Altınok, u vicepresidentu parlamentariu ABB Fatih Ünal, u presidente di u distrettu di Keçiören di u Partitu AK Zafer Çoktan, u MHP Keçiören, u presidente puliticu di u distrittu Itrif Çoktan. hè stata cun a participazione di rapprisentanti di partiti è urganisazioni non governamentali.

In u so discorsu à i participanti, u sindaco di Keçiören, Turgut Altınok, hà dettu: "I nostri figlioli, i ghjovani è e donne farà sport in a nostra Sala di Sport Indoor Caucasus. A basa di una vita sana hè u sport. Rinuvemu ancu u Stadiu Bağlum cù un costu di 27 milioni di TL. Ringraziemu u nostru presidente è u ministru di a Ghjuventù è u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu per u so sustegnu. disse.

"TEXIAMO A NOSTRA CITTA' CU SERVIZI DI RICAMI"

Spieghendu i servizii prestati à a regione di Bağlum, induve si trova u Distrettu di Kafkas, Altınok hà dettu: "Avemu magliatu a nostra cità, puntu per puntu, cù servizii di ricami. L'annu passatu, avemu custruitu e strade di u nostru quartieru Caucasian cum'è un aeroportu. I soldi chì avemu pagatu solu per l'asfaltu era 12 milioni 346 mila TL l'annu passatu. Avemu ancu ricustruitu e nostre carrughji chì ùn anu micca marciapiedi o chì anu cattivi trottu. Avemu custruitu u nostru mercatu indoor. Ci era fangu in ogni locu in u nostru Quartiere Karakaya. Avà avemu custruitu strade cum'è aeroporti. Avemu ancu avutu un spaziu liberu, è avemu parcheggiatu quì. U nostru mercatu di nova generazione Karşıyaka L'avemu apertu in u nostru quartieru. Avemu ancu fattu e strade quì spumanti. Karşıyaka Custruemu una palestra interna ghjustu à mezu à i nostri quartieri di Hisar è Hisar. Ci era ancu 2 spazii vacanti in u nostru Quartiere Hisar, avemu custruitu un parcu. Custruemu una grande zona di recreazione di 179 decare in Kösrelik. Speremu di apre l'annu. Avemu pagatu 30 milioni di TL solu per u nostru travagliu di espropriazione per questu locu. Avemu apertu i canali di u stagnu quì. U nivellu di l'acqua hè cresciutu è l'avemu fattu adattatu per i sport acquatici ".

"Dopu à lentu, aghju bisognu di un omu veloce cum'è una freccia"

Purtendu l'inundazioni è l'inundazioni accadute in diverse parti di Ankara è Keçiören à l'agenda, Altınok hà criticatu a Municipalità Metropolitana di Ankara è hà dettu:

"Piove in Ankara, a situazione hè miserable. Piuvia dui ghjorni fà. À quellu tempu, sò intrutu in u centru cummerciale di fronte à a nostra cumuna. Sò partutu dopu à 15 minuti. È aghju vistu chì in ogni locu era un lavu, in ogni locu era un fiume, in ogni locu era u mare. U so flussu hè più altu ch'è Yeşilırmak, Kızılırmak, Sakarya è Belen. Aghju dettu à i mo amichi: "Comprarete una barca o una barca è visitate Ankara grazie à Yavaş". L'annu passatu, 5 di i nostri citadini anu persu a so vita in Ankara. Facemu una ceremonia d'apertura ogni ghjornu, una ceremonia di rivoluzione ogni ghjornu. U bilanciu di a municipalità di Keçiören ùn hè mancu unu per centu di a municipalità metropolitana di Ankara. Ma cù un bilanciu di unu per centu, facemu più travagliu è furnisce più servizii cà a Municipalità Metropolitana. Mansur Yavaş faria ancu u prezzu di l'acqua più prezzu, hà parlatu. Andava à fà 100 prughjetti chì farianu volà Ankara. Ùn pudia fà un altru. Ùn hà fattu nunda à Keçiören o Ankara. Avete un travagliu in mente ? Innò! L'avete mai vistu in publicu ? Puderete vede a so foto solu nantu à e social media. Passanu ancu milioni di dollari nantu à e social media. Abbandunò Ankara per esse u vicepresidentu. L'altru ghjornu, anu messu un banner chì dice: "Sgiò Yavaş, benvenutu à Ankara". Ankara ùn viaghja più cù Yavaş. Dopu lentu, avemu bisognu di un omu veloce cum'è una freccia. Semu servitori. Simu in carrughju ogni ghjornu, senza dì sabbatu, dumenica o vacanze. Semu onorati è felici di esse un servitore per voi ".

U deputatu di u Partitu AK à Ankara, Orhan Yeğin, hà ancu dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca seguità l'opere messe in serviziu da a municipalità di Keçiören è chì u sindaco Altınok hà pruduttu opere è servizii impurtanti per a ghjente di Keçiören. Yeğin hà ancu ringraziatu a ghjente di Keçiören per u so sustegnu à u presidente Erdoğan.

BICICLETTA E FRIGORIFERO SON REGALO

Dopu à i discorsi di u prutucolu, un citadinu furtunatu hè statu datu una bicicletta è un altru un frigorifero hè statu datu in rigalu cù u disegnu. In seguitu, u beton mixer hè stata cuminciata è i fundamenti di a stallazione sportiva sò stati posti.