Operazione di frenu per i contrabandisti internaziunali di l'auto in Konya

Operazione di frenu per i contrabandisti internaziunali di l'auto in Konya
Operazione di frenu per i contrabandisti internaziunali di l'auto in Konya

U Ministeru di l'Interior hà dettu chì 12 persone sò state chjappute in l'operazione Brake contr'à i Contrabandisti Auto Internaziunali in Konya.

A dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Internu hè a siguenti: "Secunnu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in cunfurmità cù i risultati di a Presidenza Anti-Contrabanda è Criminalità Organizzata è in coordinazione, in u scopu di l'inchiesta realizata per u crimine di contrabbanda d'auto cun l'istruzzioni di l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Konya;

L'attività di l'individui è i gruppi criminali chì lascianu i veiculi purtati in u nostru paese in u scopu di l'impurtazione tempuranea (comodità turistiche) à l'usu di terze parti, vendenu i veiculi in u nostru paese smontenduli o causanu enormi perdite fiscali per registrazione illegale. statu identificatu.

Hè statu determinatu chì u dittu gruppu criminali hà purtatu 2018 veiculi (valore stimatu 2022 milioni TL) in u nostru paese in u scopu di cunvenzioni turistiche trà 115-240.

In u scopu di u funziunamentu, in i ricerchi fatti nantu à l'individui è i veiculi; L'operazione in questione hà acquistatu una dimensione internaziunale dopu chì hè statu determinatu chì ci sò stati stranieri chì anu truvatu chì anu purtatu veiculi in u nostru paese. Hè statu determinatu chì i naziunali stranieri ghjucanu un rolu in u prucessu di portà i veiculi in u nostru paese per esse usatu cum'è corriere.

Una grande quantità di trasferimenti di soldi sospetti sò stati rilevati durante l'investigazioni realizate per revelà i rivenuti di u gruppu criminale da u crimine.

In u risultatu di i studii meticulosi realizati per circa un annu è mezu, u 1, 09.06.2023 turchi è 10 suspettati stranieri sò stati cercati in l'indirizzi determinati in 29 pruvince centrate in Konya (Konya, Edirne, Kocaeli, Istanbul, Tekirdağ, Eskişehir, Samsun, Hatay, Ankara, Antalya) Un'operazione hè fatta per arrestà a persona.

In i studii realizati finu à avà, 12 persone sò state catturate, 15 rimorchi, 5 vitture, 15 rimorchi è parechje licenze, u numeratore è a piastra di chassis utilizata in u prucessu di cambiamentu sò state sequestrate.

L'operazioni cuntinueghjanu ".

U post di u Ministru di l'Interior Ali Yerlikaya nantu à u so contu di e social media hè a siguenti:

"U travagliu meticuloso realizatu per 1,5 anni da e nostre Operazioni Internaziunali di Frenu contr'à i contrabandisti di l'auto, l'anticontrabanda è u crimine urganizatu Presidenza di a Direzzione Generale di Sicurezza; 10 persone è assai veiculi sò stati catturati in u scopu di l'investigazioni realizate da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Konya in 12 pruvince. L'operazione cuntinueghja. I nostri pulizzeri eroici... Diu vi aiuti, ùn lasciate micca una petra tocca i vostri pedi »